سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

بهترین سوپرمارکت هایی انلاین کدامند؟

انواع سقف هاي متحرك و ثابت

بهترین سوپرمارکت هایی انلاین کدامند؟

۴ بازديد
تا این لحظه شاید کمتر کسی باشد که دستکم یکبار از سوپرمارکت‌های اینترنتی استعمال نکرده باشه. خصوصا در سال‌های اخیر که سرایت کرونا بخش اعظمی از مارا منزل نشین کرده، معیار به کار گیری از این نوع دکان‌ها بسیار بیشتر گردیده است. ضمن این توسعه پهنای باند وب در سرزمین و سهولت به کار گیری از تجهیزات فضای آنلاین، سبب ساز ارتقاء پیدایش سوپرمارکت‌های اینترنتی گردیده‌است.

درحال حاضر سؤالی که در ذهن ما بوجود می آید این میباشد که کدام یک از این یک سری ده دکان‌ها دارنده تنوع محصول ها بیشتری میباشند؟ کدام دارنده ارزش ذیل‌خیس محصول ها می‌باشند؟ کدام در طول کمتری محصول ها را به درب منزل‌ی ما میرسانند؟ و…

در‌این نوشته‌ی‌علمی جامع و موءثر به تمامی‌ی این سؤالات جواب می دهیم و در پایان شایسته ترین سوپرمارکت های آنلاین در کشور ایران را به شما معرفی میکنیم. پس با ما هم پا باشید.

معیارهای سنجش شایسته ترین سوپرمارکت های آنلاین
اولی چیزی که می بایست به آن اعتنا کنیم، معیارهای سنجش و نظارت شایسته ترین سوپرمارکت های آنلاین می‌باشد. به هیچ وجهً چه‌طور می بایست فهمید که یک سوپرمارکت اینترنتی نیازهای ما‌را رفع می‌نماید یا این که نه؟ روی هم رفته معیارهای پایین میتوانند راهنمای خیر در مسیر ما برای کشف کردن برگزیدگان این نوع دکان‌ها باشند:

دارا بودن نرم افزار تلفن همراه
تفکر نمیکنم کسی باشد که در درحال حاضر حاظر تلفن هوشمند نداشته باشد و از تجهیزات نرم افزار‌های آن به کارگیری نکند. تمامی‌ی ما این را می دانیم که دیگر مثل گذشته، کسی برای به کارگیری از سرویس ها وب سایت یک دکان به ورژن دسکتاپ آن رمز نمی‌زند. برهان آن هم معین میباشد؛ به کارگیری از اپلیکشن تلفن همراه، نیازی به پر‌نور کردن چیزی مانند کامپیوتر و مفتوح کردن مرورگر و وارد کردن نشانی تارنما و و و… ندارد. صرفا کافیست اپلیکیشن دکان خویش را گشوده نمایید. به همین راحتی!

پس داشتن نرم افزار تلفن همراه برای یک فروشگاه آنلاین شاید خیر صرفا یک واحد سنجش سنجش و خصوصیت مثبت، بلکه یک الزام است و حتی به اعتبار آن مغازه اضافه می‌نماید.

چگونگی و سرعت سایت و نرم افزار
تا اکنون دیدید که تارنما یک فروشگاه آنلاین نماید باشد؟ یا این که یک کدام از میان صفحه ها آن گشوده نشود؟ یااینکه نرم افزار آن دارنده خطاهای متواتر باشد؟ اینجانب که خیلی زیاد دیدم و حتی این مورد منجر گردیده تا دیگر از آن مغازه استعمال نکنم. چرا؟ زیرا هیچ چیزی با دقت به قوانینی که در آن قرار داریم، شاید روان کوچک‌کن خیس از این نباشد که بی ادله وقتمان رمز نماید بودن یک فروشگاه اینترنتی هدر برود.

تنوع تولیدات
بگذارید با یک تجربیات از خودم این مورد را توضیح بدهم. یک‌سری وقت پیش که می‌خواستم برای خونه چندین خودکار کالا مانند لبنیات، چیپس و پفک و… بخرم، باقی‌مانده بودم از کدام دکان می بایست خرید کنم! ☹ در یک سوپرمارکت چند از اجناس جان دار بود؛ در آن دیگری چند اجناس دیگر جانور بود که در اولین خلا!

خب این مسئله شاید گرفتاری خیلی از شما که در درحال حاضر قرائت این نوشته ی علمی می‌باشید باشد و به اصطلاح حسابی رو نِرو بشر برود. پس شاید مهم ترین خصوصیت یا این که ترازو آشنایی یک سوپرمارکت اینترنتی خیلی بهتر این باشد که نسبتاً هر آنچه که نیاز داریم را بتوانیم در آن پیدا کنیم.

ارزش اجناس
از بها‌ها که دیگه نگم براتون! در یک سری سال اخیر که دیگر اجناس به طور روزمره بها‌گذاری میگردند و به طور افزایشی دست از راز جیب اینجانب و شما بر نمی‌دارا هستند، تحت آوردن خرج و هزینه های جزو واجبات معاش ما گردیده است.

برای اکثری از ما بیشترین هزینه‌ای که در ماه می دهیم، خرج خورد و طعام و احتمالا تولید ها بهداشتی و آرایشی است که تمامی را احتمالاً تا یک‌سری سال قبل از فروشگاه‌های مجاورت منزل‌مان می‌خریدیم. البته در موقعیت سرایت کرونا، این قابلیت و امکان برای همگی مهیا گردیده تا همگی این تولیدات را بتوان از سوپرمارکت و دکان‌های اینترنتی خرید.

به این ترتیب درین مجال هم ارزش اجناس مطلقا یکی‌از مهمترین دلیل‌های گزینش یک فروشگاه اینترنتی خرید تولیدها سوپرمارکتی است.

مجال تحویل
با اعتنا به مشغله‌هایی که کلیه‌ی ما امروزه سرگرم آن هستیم، دیگر شاید فرصت کمتری برای به هدر دادن داریم. به این ترتیب زمانی محصولی یا این که محصولاتی را که در لیست خرید خویش قرار داده‌ایم و توصیه میدهیم، انتظار آن را دارین تا به طور تقریب در حین معین گردیده تحویل بگیریم.

پس هرچه بازه زمانی این مجال کمتر باشد در طول مقرر گردیده به دستمان رسد، مطمئناً در زمانمان صرفه‌جویی کرده‌ایم و زودتر به شغل های دیگرمان می‌رسیم.

چگونگی اجناس
بیایید فرض کنیم یک ضیافت در پیش دارید. کلی نرم افزار‌ریزی کرده‌اید و احتمالاً برای شام یا این که ناهار تدارکی چشم‌اید. یک لیست خرید فراهم کرده‌اید، از یکی‌از دکان‌های دارای اعتبار خرید خویش را با تخفیف پیشنهاد داده و در انتظار تحویل تصاحب کردن آن در طول موعد می باشید. چه حالی به شما دست می دهد تا چندین ساعت پیش از وصال مهمان‌های عزیزتان، میوه و محصولاتی که انتظار یک باکیفیت از آنان‌را داشته‌اید کیفیت عالی زیر یا این که منقضی گردیده و با مزه و رایحه ذیل تحویل بگیرید؟ چه استرسی به اینجانب و شما وارد میگردد؟

مشخص میباشد که ما از این تجارب یک درس را بیشتر نمی‌توانیم بگیریم؛ دیگر از آن دکان خرید نخواهیم کرد!

پس با آشنایی شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین مطمئناً دیگر این تجارب را نخواهیم کرد و با خیال و خاطر ریلکس میتوانیم خریدمان را اعمال دهیم.

دارا بودن فستیوال‌های فروش و تخفیف
هنگامی از یک مغازه (چه اینترنتی و چه غیر اینترنتی) به مقدار زیاد و یا این که به بازه زمانی زمانبر خرید میکنیم، انتظار آن را داریم که از این وفاداری که به آن داریم تشکر خواهد شد. خویش اینجانب هنگامی در ماه از فروشگاهی مانند دیجی محصول، اکالا، اسنپ مارکت و…. به میزانی معلوم، از جملهً بیشتر از 1 میلیون تومان خرید میکنم، قطعا دلم میخواهد تا به پاس این معیار خرید و وفاداری‌ای که به آن وب سایت و مغازه دارم، به صورتی مانند کد تخفیف منحصر و یا این که فستیوال سپاس نمایند.

این مورد حتی قادر است فرصت پیوستن و عضو شدن در یک مغازه منرا بسیار ذوق زده‌خیس نیز نماید. بدین شکل داشتن تخفیف و فستیوال برای یک مغازه خرید تولیدها سوپرمارکتی یقیناً یک مزیت اصلی به حساب می‌آید.

چگونگی پناه
شاید به طور تقریب کلیه‌ی ما با این تجربیات روبرو گردیده‌ایم که با نام نویسی در یک فروشگاه اینترنتی، با چم و خم‌های آن و کیفیت استعمال از سرویس ها آن آشنا نباشیم و نیاز به به چنگ آوردن ارشادوراهنمایی از مدد آن مغازه باشیم. حتی ممکن میباشد بخواهیم محصولی که تاریخ مصرف آن قبل میباشد یا این که چگونگی گزینه نظرمان را ندارد مرجوع کنیم.

این گزینه برای خویش اینجانب هنگامی پدیدار و آشکار شد که پندار می کردم عمل کردن با یک سایت مگر چقدر میتواند دشوار باشد. البته هنگامی می‌خواستم از فروشگاهی که تولیدات پروتئینی میفروشد، خرید کنم و کد تخفیف آن متاع را وارد کنم. انتها نتوانستم کادری که بایستی کد را در آن وارد کنم پیدا کنم و در انتها از نگهبانی وب سایت (در کمتر از 2 دقیقه) امداد گرفتم.

پس بایستی به‌این نکته هم اعتنا کرد که مدام نیاز به امداد به چنگ آوردن از نگهبانی مغازه نیاز وجود ندارد؛ اما در طی نیاز یک پناه بهتر قادر است در کمترین فرصت اختلال مارا به راحتی برطرف نماید. برای اخذ کدهای تخفیف سوپرمارکت‌های آنلاین کلیک نمائید.

شایسته ترین سوپرمارکت های آنلاین کدامند؟
بالاخره فرصت آن فرارسیده میباشد که شایسته ترین سوپرمارکت‌های اینترنتی در کشور‌ایران را با پیش گویی معیارهای سنجشی که درباره آن حرف کردیم به شما معرفی کنیم.


دیجی کالا
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - دیجی مال

فروشگاه آنلاین دیجی متاع از سال 1385 کار خودش را آغاز نموده است و همان طور که بخش اعظمی از ما میدانیم، به طور تقریب همگی چیزی را می‌قدرت از دیجی متاع خرید. واقعه خیر که افتاده این میباشد که یکسری سالی می گردد که دیجی جنس آغاز به فروش محصول ها سوپرمارکتی در طهران و کرج نموده است.

در برگه سوپرمارکت تارنما دیجی مال، محصولاتی با نشان کامیون سبز میباشند را می گردد در حین دستکم 3 ساعت اخذ کرد. همینطور با داشتن اشتراک دیجی پلاس، می گردد از امکاناتی مثل ارسال بدون پول، بازگشت پولی از خرید به اکانت کاربری و… منفعت‌مند شد. برای اخذ کدهای تخفیف دیجی کالا و بهره مندی از تخفیف‌های آن با ما یاروهمدم باشید.
نقاط قوت دیجی فرآورده
ارسال سریع
تنوع بالای کالا
سهولت به کارگیری از نرم افزار و وب سایت
قابلیت خرید تولید ها یخ زده و یخچالی
دفاع بهتر
نقاط ضعف دیجی فرآورده
یه خرده حیران کننده بودن رابط کاربری
پیشنهادهای تبلیغاتی زیاد
نداشتن موقعیت سیاه یا این که شب (Dark Mode)
نبودن قابلیت و امکان ایفا کد تخفیف بر روی تولید ها تخفیف‌دار یا این که فروش ویژه
در برخی مفاد نداشتن قابلیت و امکان یا این که گرایش تحویل فرآورده در باطن ساختمان


اکالا
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - اکالا

این دکان از سال 1396 بوسیله مغازه زنجیره‌ای عرش کوروش تأسیس گردیده‌است و در درحال حاضر حاظر ارسال تولیدات سوپرمارکتی را به وسیله مغازه‌های اکالا، هایپر فامیلی، اسمان کوروش، اکالا بیزینس، مغازه زنجیره‌ای ناب پروتئین و گلشن میوه اهل ایران جاری ساختن می دهد.

شما می توانید در تارنما فروشگاه اینترنتی اکالا یا این که بوسیله نرم افزار آن، حالت مکانی را تعیین و با اعتنا به مغازه‌های جان دار مجاورت، پیشنهاد خویش را ایفا دهید. برای سود‌مندی از کدهای تخفیف‌ اکالا کلیک نمایید.



نقاط قوت اکالا
ارسال سریع (یک ساعته در بعضا از مغازه‌ها) به سراسر مرز و بوم
تنوع بالای فرآورده
ارائه تخفیف‌های ویژه به طور روزمره در وبسایت و کانال‌های اجتماعی
رابط کاربری قشنگ و بی آلایش
قابلیت و امکان خرید تولیدات یخ‌زده و یخچالی
حفاظت بهتر
نقاط ضعف اکالا
خطاها فنی زیاد در وب سایت و نرم افزار تلفن همراه
پیشنهادهای تبلیغاتی زیاد به طور اس ام اس
نداشتن شرایط سیاه یا این که شب (Dark Mode)
نبودن قابلیت و امکان انجام کد تخفیف بر روی تولیدات تهیه بازار، روغن و برنج هندی
کل شدن سریع موجودی بعضی از تولیدها


اسنپ مارکت
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یک کدام از سوپرمارکت‌های گرانقدر سرزمین با قابلیت ارسال اشکال تولید ها سوپرمارکتی، اثاثیه بهداشتی و… است. این دکان نتیجه ها همیاری مغازه زنجیره‌ای هایپر استار و اسنپ میباشد. همینطور این مغازه مشمول مغازه زنجیره‌ای مایلی نیز هست.

شما با نصب نرم افزار اسنپ مارکت، به کار گیری از سایت این دکان و همینطور از روش سوپر نرم افزار اسنپ می توانید از این فروشگاه اینترنتی خرید خویش را ایفا دهید. برای گرفتن کد تخفیف اسنپ مارکت با ما همراه باشید.



نقاط قوت اسنپ مارکت
ارسال سریع به سراسر مملکت
تنوع بالای مال
قابلیت و امکان انجام تخفیف‌ بر روی محصول ها ویژه و تخفیف‌دار
رابط کاربری خوب و سرعت بالای وبسایت
قابلیت و امکان خرید تولیدات منجمد و سرد
حمایت بهتر
نقاط ضعف اسنپ مارکت
سرعت تحت نرم افزار گوشی و سوپر نرم افزار اسنپ
آب شدن تولید ها فریزری در فصل گرم (بعضا از مفاد
نداشتن شرایط سیاه یا این که شب (Dark Mode)
محدودیت دکان در بعضا بخشها
مجموع شدن سریع موجودی بعضا از محصول ها


اسنپ فود
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - اسنپ فود

با ترکیب کمپانی اسنپ و زود فود در سال 1396، اسنپ فود کار خویش را در مسئله ارسال خوراک آغاز نموده است. هرچه که از احداث نصیب اسنپ فود در کمپانی اسنپ می‌گذرد، مجموعه‌بندی‌های بیشتری به‌این مغازه اضافه می‌گردد. تیم‌بندی سوپرمارکت اسنپ فود در طی تمامی گیری COVID-19 این قابلیت را بوجود آورده که اینجانب و شما بتوانیم فارغ از نیاز به حضور فیزیکی در سوپرمارکت‌ها و به عهد و پیمان مشهور بقالی‌های نزدیکمان، هم ریلکس‌خیس خرید سوپرمارکتی خویش را ایفا دهیم و هم از سرایت بیشتر این بیماری خطرناک دوری کنیم.

پیشنهاد از اسنپ فود به‌این شکل است که کافی می باشد در نرم افزار اسنپ فود، سوپر نرم افزار اسنپ و یا این که تارنما این دکان، حالت مکانی خویش را اضافه کرده و با گزینش دکان متبوع خویش، خرید خویش را اجرا دهید. برای اخذ کدهای تخفیف اسنپ فود کلیک نمایید.



نقاط قوت اسنپ فود
ارسال سریع پایین 1 ساعت به سراسر مرز و بوم
تنوع و تعداد بالای تولیدات و دکان‌های دور و بر (سوپرمارکت، پروتئینی و…)
برگزاری فستیوال‌های روزمره (فود پارتی، میت پارتی و…)
رابط کاربری بهتر
قابلیت پیش توصیه
حفاظت بهتر و پیگیری دیر کرد ارسال به طور خود کار
نقاط ضعف اسنپ فود
ایرادات فنی در نرم افزار تلفن همراه و سوپر نرم افزار اسنپ
دیر کرد‌های زیاد در بعضا از مغازه‌ها
نداشتن وضعیت سیاه یا این که شب (Dark Mode)
نداشتن موجودی بعضی از تولیدها در مغازه‌های بخش ها متفاوت
ظریف نبودن مجال حدس گردیده ارسال به وسیله مغازه


دیجی فرآورده جت
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - دیجی مال جت

یکی دکان‌های تحت دسته دیجی مال، دیجی فرآورده جت است که با مقصود تحویل سریع محصول ها مصرفی از سوپرمارکت‌های گوشه و کنار در طول تحت 30 دقیقه عمل خویش را جدیداً استارت نموده است.

شما می توانید خرید و لیست پیشنهاد‌ خویش را از روش این سایت از سوپرمارکت‌های فضا ایفا داده و از حضور فیزیکی در مغازه‌های خارج خانه خودداری نمائید. با اخذ کدهای تخفیف دیجی فرآورده جت از تخفیف‌های متنوع این موسسه منتفع گردید.



نقاط قوت دیجی متاع جت
ارسال سریع ذیل 1 ساعت
تنوع و تعداد بالای تولید ها و مغازه‌های دور و بر
رابط کاربری بهتر
جانبداری بهتر
نقاط ضعف دیجی محصول جت
نداشتن وضعیت سیاه یا این که شب (Dark Mode)
نداشتن موجودی بعضا از تولیدات در دکان‌های بخش ها متعدد
ارسال زیاد اس ام اس تبلیغاتی


پینکت
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - پینکت

سوپرمارکت آنلاین پینکت اخیرا با همیاری یکسری دکان دیگر این قابلیت را برای شهروندان کرج و طهران آماده نموده است تا خرید اقلام و اجناس مصرفی و سوپرمارکتی به سهل‌ترین صورت ممکن صورت بپذیرد. همینطور قابلیت خرید از میادین میوه و تره‌توشه جزو یکی خصوصیت‌های دیدنی این دکان است. با اخذ کدهای تخفیف پینکت از تخفیف‌های سوپرمارکت اینترنتی پینکت بهره مند گردید.



نقاط قوت پینکت
ارسال سریع و در طی رقم خورده
تنوع عالی در تولید ها
ارائه تخفیف‌های ارسال بدون پول
رابط کاربری خوشگل و شکیل
مدد بهتر
قابلیت و امکان تایپ کردن توضیحات برای خریدار
نقاط ضعف پینکت
برخی خطاها فنی در وب سایت
نداشتن وضعیت سیاه یا این که شب (Dark Mode)
نداشتن موجودی بعضا از محصوت


آلین لند
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - آلین لند

آلین لند عمل خویش از سال 1399 را استارت نموده است و یکی‌از تیم‌بندی‌های تولید ها این دکان، محصول ها سوپرمارکتی است. این دکان دارنده تنوع محصول ها مناسبی بوده و به شهرهای طهران، اسلامشهر و قم تولید ها خویش را ارسال می‌نماید. برای اخذ کدهای تخفیف آلین لند کلیک نمایید.



نقاط قوت آلین لند
ارسال در طول رقم خورده
تنوع عالی در تولیدات
ارائه تخفیف‌های روزمره
نقاط ضعف آلین لند
ایرادات فنی بسیار در سایت
نداشتن وضعیت سیاه یا این که شب (Dark Mode)
نداشتن نرم افزار


رادیکالا
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - رادیکالا

رادیکالا عمل خویش را از سال 1396 شروع نموده است. تمرکز این دکان تولیدات مصرفی خانگی میباشد. برای اخذ کدهای تخفیف رادیکالا کلیک نمایید.



نقاط قوت رادیکالا
تنوع عالی در تولیدها
نقاط ضعف رادیکالا
سرعت خیر چندان بالای وب سایت


تیمچه
معرفی 11 تا از شایسته ترین سوپرمارکت‌های آنلاین - تیمچه

فروشگاه آنلاین تیمچه یکی‌از پایین گروه‌های کمپانی لندو میباشد که کار آن از فصل‌پاییز 1399 آغاز شد‌ه‌است. این دکان در کنار تولیدات دیگر، دارنده تنوع بالای محصول ها سوپرمارکتی نیز هست. با اخذ کدهای تخفیف تیمچه از تخفیف‌های این فروشگاه آنلاین بهره مند گردید.


نقاط قوت تیمچه
تنوع بالای محصول ها
بسته‌بندی بسیار عالی
سرعت بالای تارنما
پباده سازی قشنگ و رابط کاربری بسیار عالی
ارسال به موقع
نقاط ضعف تیمچه
نداشتن نرم افزار

تزول مارکت

این دکان در بالا کار خویش را از تبریز شروع نموده و آن‌گاه کار خویش را در طهران نیز آغاز نموده است. در گویش ترکی کلمه و واژه “تزول” در معنای “زود باش” می باشد و مقصود این مغازه نیز ارسال سریع پایین 45 دقیقه‌ای تولید ها خویش میباشد. برای اخذ کدهای تخفیف تزول مارکت کلیک نمائید.


نقاط قوت تزول
تنوع بالای تولید ها
بسته‌بندی بسیار بهتر
سرعت بالای سایت
پباده سازی قشنگ و رابط کاربری بسیار عالی
ارسال به موقع
نقاط ضعف تزول
محدودیت شهر در سرویس‌رسان

بنک چی

چنانچه به‌دنبال خرید محصول ها زود مصرف به طور عمده و بها مطلوب میباشید، بُنک چی فروشگاه اینترنتی مطلوب شماست. با تنوع عالی تولیدها می توانید به طور تقریبً هر آنچه که نیاز دارید را به طور عمده از این سوپرمارکت اینترنتی تنظیم فرمایید. برای اخذ کدهای تخفیف بُنک چی با ما هم پا باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.