چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1401

انواع سقف هاي متحرك و ثابت

بهترین داروخانه های آنلاین ایران کدام اند؟

۴ بازديد
آیا در کنار مشغله های زیاد روزمره در ادامه داروخانه های آنلاین در جمهوری اسلامی ایران می باشید و موقعیت مهیا وجود ندارد برای خرید تولیدها داروخانه بازه زمانی متعددی خارج از منزل بمانید؟ امید‌داریم در‌این روزهای طاقت فرسا COVID-19 بدون چاره نباشید برای تولید ها داروخانه به داروخانه های بسیار نا مرتب پا بگذارید.

امروزه تجارت های متعددی به طور اینترنتی عمل می نمایند و خیلی ها ترجیح می‌دهند به مکان خرید از دکان های حضوری به طور آنلاین خرید نمایند. یک کدام از همین دکان ها داروخانه های آنلاین میباشد که شما می‌توانید به طور اینترنتی فقط تولیدها داروخانه ای ما یحتاج خویش به غیر از دارو را خریداری فرمایید، سوای این که نیاز باشد برای تنظیم آنها هر نوبت به داروخانه بروید.

البته ممکن میباشد بگویید از کجا مطمئن باشید، جنسی که خریداری کردید اصل میباشد یا این که تقلبی؟ در‌این موقع، طرز خرید شما از داروخانه های آنلاین عنایت پیدا می نماید. ولی نگران نباشید، ما در‌این نوشته ی علمی به شما ۱۰ تا از داروخانه‌ آنلاین را معرفی می‌کنیم که به راحتی خرید خویش را ایفا دهید و از اصل بودن آن مطمئن باشید.

در صورتیکه دوست دارید با این داروخانه های آنلاین در کشور ایران آشنا گردید، عالی میباشد درین نوشته ی علمی یار و همدم ما باشید تا از فرایند و کیفیت خرید در هرمورد از این داروخانه‌ها باخبر گردید.
 
داروخانه مثبت سبز
داروخانه مثبت سبز در سال ۹۴ شغل خویش را به طور فروش آنلاین دارو تولیدها آرایشی و بهداشتی و زیبایی استارت نموده است. این شرکت دارنده تایید صلاحیت قانونی از وزارت بهداشت میباشد و قابلیت و امکان خرید داروی اینترنتی را برای شما آماده نموده است. همینطور داروخانه مثبت سبز در کنار داشتن بلاگ نرم افزار خرید برای اندروید و آیفون پیاده سازی نموده است که شما در کنار خرید در سایت میتوانید از روش نرم افزار نیز مبادرت نمائید. شما می توانید داروهای خود را با کد تخفیف مثبت سبز با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تولیدات داروخانه مثبت سبز

محصول ها داروخانه مثبت سبز به بخش های متفاوت مشمول تقویت سیستم ایمنی، کامل کننده های غذایی، کامل کننده بدنسازی، نگهداری‌های پوست و گیسو، بهداشتی، مامان و بچه، امکانات پزشکی آرایشی تقسیم بندی شد‌ه‌است و یک بخش جدا از هم تحت عنوان مغازه حراجی قرار داده که محصول ها این بخش را با درصد تخفیف مطلوب به فروش می‌رسد.

روش ارسال

تولیدها داروخانه مثبت سبز با داشتن تضمین اصل بودن به مجموع نقاط سرزمین قابل ارسال میباشد و همینطور قابلیت و امکان پرداخت مبلغ خرید در درب خانه وجود داراست.

مشورت کردن آنلاین

یکی خصوصیت های مختلف این شرکت که سبب ساز گردیده‌است تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین داروخانه های آنلاین در کشور‌ایران تعیین گردد این میباشد که در هنگام خرید محصول ها بهداشتی، زیبایی، تکمیل کننده ها و… می‌توانید از مشورت کردن بدون‌پول و تخصصی این موسسه برخوردار گردید‌.

نشانی:طهران، میدان رسالت، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، چهارراه ارشی

تلفن تماس: ۰۲۱۷۲۲۵۴

داروخانه دارو کده
داروخانه آنلاین دارو کده پایین لحاظ داروخانه حضوری جمالزاده میباشد که داروخانه جمالزاده در سال ۹۴ توانسته جواز فروش اقلام غیر دارویی خویش را از دانش کده علم ها پزشکی و سرویس ها بهداشتی درمانی کشور ایران اخذ نماید. این موسسه در خصوص فروش گونه های اسباب و اثاث آرایشی، بهداشتی، ارتوپدی و اشکال کامل کننده های رژیمی، غذایی، گیاهی و لاغری که گزینه پذیرش وزارت بهداشت میباشد و همینطور محصول ها حفظ از پوست، موی، ناخن و زیبایی کار می‌نماید.

پیشنهادات طلایی روزمره دارو کده

داروکده در کنار فروش اشکال تولید ها در تیم بندی های ذکر شده گردیده بخش پیشنهادات طلایی برای مشتریان آنلاین خویش در لحاظ گرفته میباشد که به طور روزمره تولیدات مختلفی با درصد تخفیف های متعدد قرار می‌دهد.

نشانی طهران، خیابان جمالزاده شمالی، ۲۰۰ متر فراتر از خیابان مجال، نبش کوچه یزدان شناس، پلاک ۲۵۱، داروخانه مرکزی جمالزاده

تلفن:۰۲۱۵۲۸۶۲۰۰۰

داروخانه بتا دارو
گروه بندی محصول ها داروخانه آنلاین بتادارو دربرگیرنده آرایشی، بهداشتی، مامان و نوباوه امکانات پزشکی و کامل کننده های ورزشی و بقیه کامل کننده ها میباشد. وضعیت ارسال در این موسسه برای سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان مجانی میباشد. همینطور در بخش تولیدها ویژه می‌توانید از تخفیفات بتادارو برخوردار گردید.

نشانی: تبریز، خیابان ارک تازه، داروخانه افخم

تلفن تماس:۰۴۱۳۵۵۷۱۹۴۹

داروخانه شیدر
تولیدات داروخانه شیدر دربرگیرنده کامل کننده غذایی، تکمیل کننده گیاهی، کامل کننده های تقویتی، تولیدها غذایی و رژیمی گیاهی، اثاثیه آرایشی و بهداشتی، امکانات پزشکی است. داروخانه اینترنتی شیدر با جواز قانونی در مسئله فروش تولیدها داروخانه ای و همینطور ارائه مشورت آنلاین، حالت مطمئنی برای شما مهیا نموده است. این شرکت کارایی دارااست محصول ها خویش را از شایسته ترین و شناخته ترین برندها گزینش نماید و کل داده ها موردنیاز محصول ها را کاملا در چنگ مشتریان خویش قرار دهد..

نشانی:طهران، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان هفتم، پلاک ۱۷، داروخانه دکتر معالج آقابیکی

تلفن حفاظت:۰۲۱۸۹۳۱۸۳۱۸

(ساعتها پاسخگویی روز شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷)

داروخانه فردا مارکت
داروخانه فردامارکت در قضیه فروش اشکال تولیدات بهداشتی و آرایشی و همینطور امکانات پزشکی و تولیدها ارتوپدی مانند تکمیل کننده بدنسازی، شیرخشک، شامپوهای ضد ریزش مو سر، سرلاک و… فعالیت دارد. این شرکت ذیل حیث داروخانه دکتر معالج حریری و دارنده تایید صلاحیت قانونی مراد فروش آنلاین میباشد.

فراهم پاسخگویی به سوالهای دارویی و درمانی

در صورتی‌که که در خصوص مصرف بعضا از داروها و ایرادات خویش پرسش خاصی دارید می‌توانید از مشورت تیم فردا مارکت یاری بگیرید. فردامارکت پایین لحاظ تنی چند از داروسازان فعالیت می کند که میتواند در این مورد پاسخگوی سوال های شما باشد. در واقع مشورت دارویی و درمانی با پزشک معالج داروساز به طور به طور کامل بدون‌پول میباشد.


تصویب پیشنهاد خویش را در فردامارکت میتوانید به دو شکل اعمال بدهید.

نحوه نخستین از روش وب سایت اجرا میگردد که شما مستقیماً وارد داروخانه ‌آنلاین فردامارکت گردیده و فرآورده متبوع خویش را گزینش و به سبد خرید تولیدها خویش اضافه می‌کنید. آنگاه می‌توانید وارد ورقه پرداخت گردید و تولیدها خویش را به طور آنلاین پرداخت نمایید. در صورتی‌که که قصد به پرداخت به طور آنلاین را ندارید می‌توانید از آیتم پرداخت به طور کارت به کارت نیز به کارگیری فرمائید که در‌این طریق ویژگی ها مورد نیاز برای کارت به کارت کردن دربرگیرنده شماره کارت، شماره شبا فردامارکت و خصوصیات شماره اکانت در دست شما قرار داده می‌گردد تا مبلغ را به طور بی واسطه واریز نمایید.

نحوه دوم برای تصویب پیشنهاد از روش ارتباط تلفنی میباشد. شما با داروخانه آنلاین فردامارکت تماس میگیرید و به طور آفلاین پیشنهاد خویش را اعمال می دهید.‌ اعتنا داشته باشید تصویب پیشنهاد از روش تلفن صرفا در سا‌عتها اداری و روزهای کاری قابلیت و امکان پذیر میباشد.

طرز سوم طریق تصویب پیشنهاد از روش شبکه‌های‌عمومی نظیر اینستاگرام و تلگرام میباشد که یکی طرز های خیلی ریلکس خرید به طور داروخانه های آنلاین در کشور ایران میباشد.

برای سفر کردن با هواپیما باید جه نکاتی را رعایت کنیم؟

۳ بازديد
تجربیات مهاجرت با گونه های هواپیما قادر است یکی شایسته ترین تجارب‌های معاش‌تان باشد در صورتی‌که نکات هجرت با هواپیما را به خیر بدانید. در شرایطی‌که هراس از پرواز نداشته باشید در شل‌ترین و سریع‌ترین موقعیت ممکن به مقصد می سید. همینطور در صورتی‌که نحوه‌های خوب مسافرت کردن با هواپیما را بدانید، میتوانید از ارتفاع مسیر و دقایقی که روی افق می‌باشید غایت لذت را ببرید. در حالتی که قرار میباشد تجارب اولی هجرت با هواپیما بخش‌تان خواهد شد، تلاوت نوشته تحت برای شما واجب میباشد. در حالتی‌که هم در پرواز با هواپیما، حرفه ای می‌باشید و سفرهای هوایی متعددی را تجربیات کرده‌اید گشوده هم به شما عهد میدهیم دانستنی‌ها جدید‌ای را از این متن میاموزید. همچنین شما می توانید با کد تخفیف فلای تودی بلیط هواپیما را با بهترین قیمت و تخفیف خریداری کنید.

مزایا و معایب مهاجرت با هواپیما

همان گونه که گفتیم در ذهن اکثر ما هجرت با هواپیما یکی‌از راحت‌ترین نحوه‌های مهاجرت میباشد. ولی مهاجرت با هواپیما هم مانند هر نوع دیگرِ هجرت در کنار مزایایی که دارااست، چند معایب هم دارااست. درپی مثال‌هایی از مزایا و معایب مسافرت با هواپیما را می خوانید.

مزایای هجرت با هواپیما

چنانچه میخواهید در سریع‌ترین مجال به شهر یا این که مرزو بوم دیگری بروید، هواپیما شایسته ترین مورد میباشد. در مهاجرت با هواپیما در وقت خویش صرفه‌جویی نمایید.
مهاجرت به برخی هدف های صرفا از شیوه هوایی قابلیت‌‌پذیر میباشد. هواپیما این قابلیت و امکان را آماده می‌نماید تا به دوردست‌ترین نقاط بتوانیم فارغ از دردسر مهاجرت کنیم.
در هواپیما از ترافیک در امانید! مسیر‌های جاده‌ای خصوصا در تعطیلات و روزگار پیک مسافرت بسیار نامرتب و پرترافیک می‌باشند. ولی در هجرت با هواپیما دیگر خبری از آشفتگی و ترافیک وجود ندارد.
خیلی‌ها مهاجرت با هواپیما را امن‌ترین طرز سفر می دانند.
موردنیاز وجود ندارد برای همگی اعضای خانواده هزینه یکسان بپردازید. معمولا هزینه مسافرت با هواپیما برای نوزاد 90 درصد و برای خردسال ها 2 تا 12 سال، تا 50 درصد تخفیف داراست. اما این برای کلیه سفرهای هوایی راستگو وجود ندارد و به تفاوت بلیط‌های چارتر و سیستمی بستگی داراست.
برای اینکه ارتفاع مسیر و ماندن در کابین هواپیما برای کودک ها قابل تحمل‌خیس گردد، معمولا ایرلاین‌ها، اپ‌های ویژه‌ای برای خردسالان در حیث می گیرند. برای مثال بسته‌های هدایا مشمول لوازم‌بازی، اسباب و اثاث تحریر، محل کار نگارگری و ... میان خردسال ها توزیع می گردند. یا این که آن‌ها را با خوراکی‌های جالب که تزیینات کودکانه دارا هستند غافل‌گیر می‌نمایند.
هجرت با هواپیما خویش به تنهایی نوعی تفریح به حساب می آید. پرواز بر فراز عرش‌ها و تماشای زمین از فی مابین ابرها، تجربیات شیرینی میباشد که آدم را به وجد میاورد.
یک کدام از جذابیت‌های مسافرت با هواپیما، عکس العمل نیروی کار هواپیما با مسافر میباشد. آنقدر برخوردها محترمانه و در غایت متانت و دلسوزی می‌باشند که با آحاد وجود احساس می کنید که از خلبان گرفته تا مهمانداران همگی دست به دست هم داده‌اند تا شما شل‌ترین و ایمن‌ترین پرواز را تجربیات فرمائید.
معایب هجرت با هواپیما
معایب هجرت با هواپیما
هنگامی نام فرودگاه و هجرت با هواپیما میاید او‌لین چیزی که در ذهن بعضا از ما نقش می‌بندد، ژرف اندیشی‌های زمانبر و معطل ماندن برای سوار شدن به هواپیماست. این ناهماهنگی‌ها و انتظارهای زمانبر و از پیش گزینش نشده، یکی آیتم‌های منفی در مسافرت با هواپیماست. ولی مسافرت با هواپیما معایب دیگری هم دارااست که به دنبال میخوانید:

گزینه آجل سوانح هوایی‌ست. یکی خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین اتفاقاتی که ممکن میباشد در زمان مهاجرت پیش بیاید، رویدادها و سوانح پیش‌بینی نشده میباشد. مخصوصا سوانح هوایی که اکثرا تلفات جانی متعددی دارا هستند.
هزینه بلیط هواپیما در مقایسه با قطار، اتوبوس و سفرهای جاده‌ای زیاد میباشد.
اقداماتی که برای مراقبت امنیت در گیت‌های فرودگاه اعمال می گیرد؛ گاها شکیبایی انسان را راز می برند. در دست گرفتن خردسال ها در‌این انتظارهای زمان بر شغل سادگی وجود ندارد.
از ایرادهای دیگری که میگردد به رفت‌وآمد با هواپیما گرفت می‌قدرت به محدودیت توشه اشاره نمود. همان گونه که می دانید طبق قانون ها هر مسافر به ترازو مشخصی قادر است توشه داشته باشد.
آیتم دیگر ممنوعه‌ها در هواپیما میباشند. در هجرت با هواپیما برخی از اجناس یا این که وسایل را نمی‌توانید همدم خویش ببرید. جزئییات بیش‌خیس را در نوشته‌ی‌علمی «اجناس ممنوعه در هواپیما» بخوانید.
در صورتی میخواهید با حیوان خانگی خویش هجرت فرمائید، هواپیما آیتم خیلی نیکی وجود ندارد! ولی حمل حیوان‌ها با هواپیما، اگر مقررات و اقدامات موردنیاز را رعایت فرمایید، قابلیت‌پذیر میباشد. البته بقیه وسایل نقلیه برای این‌فعالیت به مراتب شل‌خیس میباشند.
به جهت ارتقاء طول و وضعیت جوی‌بار مزه غذاها در هواپیما خیلی عالی به لحاظ نمی رسند. شاید بتوان در پروازهای زمان بر این آیتم را از معایب اذیت‌کننده مسافرت با هواپیما دانست.
مسافرت کردن با هواپیما زیرا در وضعیت خاصی اعمال میگردد (روی افق!) در مواجه با بعضی پیش‌آمدها معمولا کاری از دستمان بر نمی‌آید. برای مثال تصور کنید دیده شما در فرودگاه در گیر خارش گردیده و قرمز‌رنگ میگردد. در زمان پرواز متوجه میشوید که دیده شما در گیر عفونت گردیده‌ میباشد. عملا تا نقطه نهایی پرواز کاری از دستتان بر نمی‌آید. در‌این مواقع در‌صورتی‌که بدشانس باشید و مسیری زمانبر پیش رو داشته باشید، مجبورید یک سری ساعت درد و سوزش را تحمل نمائید تا به مقصد برسید.
پروسه مهاجرت با هواپیما (فرودگاه)
در‌صورتی‌که تا بحال سوار هواپیما نشده‌اید به هیچ عنوان نگران نباشید درین نصیب ما تک تک نکات اولی پرواز با هواپیما را در اختیارتان قرار میدهیم. مرحله به مرحله از منزل تا کابین هواپیما هر کاری که مایحتاج میباشد جاری ساختن دهید تا یک مهاجرت بی‌بحران و بی دردسر داشته‌ باشید را، برای‌تان گستردن می دهیم:

مهاجرت با هواپیما
در سفرهای هوایی برای مسافران محدودیت حمل توشه وجود داراست. در شرایطی‌که که توشه شما از مقدار رقم خورده (با دقت به کلاس نرخی هواپیما گوناگون میباشد) بیش‌خیس باشد؛ ناچار می شوید مبلغ مازاد برای اضافه توشه بپردازید که گاها مبالغ زیاد و قابل‌توجهی میباشد. پس خوب میباشد حواستان به‌این گزینه باشد.

چندین ساعت پیش از پرواز در فرودگاه باشید
این‌که پیش از مجال پرواز در فرودگاه حاضر گردید عنایت متعددی دارااست. درصورتی که به‌این نکته بی‌توجهی فرمایید، خیلی شل از پرواز جا میمانید! برای اجرا فرآیند پرواز داخلی معمولا مایحتاج میباشد فی مابین یک‌ونیم تا 2 ساعت پیش از ساعت پرواز در فرودگاه باشید. (این فرصت در پروازهای فرنگی 2ونیم تا 3 ساعت میباشد).

گشوده هم تاکید میکنیم که مسلما ساعتی پیش از پرواز در فرودگاه باشید تا بتوانید پیش از بسته‌شدن گیت پرواز شغل های موردنیاز را اعمال دهید. معمولا گیت پروازهای داخلی نیم ساعت تا 40 دقیقه و گیت پروازهای فرنگی 40 تا 45 دقیقه پیش از پرواز، بسته شود.

به چنگ آوردن کارت پرواز
پس از اینکه از در تالار مهم وارد شدید، گیت مرتبط با پرواز خویش را از روی تابلوی پرواز پیدا کرده و در صف بایستید تا دفعه‌تان برای اخذ کارت پرواز و تحویل چمدان رسد. در حالتی که لوازمی دارید که موردنیاز میباشد محتویات آن‌ها آیتم نظارت قرا گیرد، خوب میباشد آن را در بخش بالای چمدان قرار دهید تا فرآیند عمل سریعتر صورت پذیرد. فرایند پرواز داخلی زودتر اجرا شود و در بخش پروازهای فرنگی موردنیاز میباشد تشریفات بیش‌تری را اجرا بدهید. برای مثال پیش از اخذ کارت پرواز، می بایست عوارض خروج از سرزمین را هم به نحوه آنلاین یا این که به طریق حضوری و در فرودگاه بپردازید و فیش آن را در اختیار داشته باشید. در گیت چکینگ پرواز بایستی چمدان‌ها را روی نقاله قرار دهید و با ارائه گذرنامه (برای سفرهای فرنگی الزامی میباشد) یا این که کارت ملی، کارت پرواز خویش را اخذ نمایید.

پس از اخذ کارت پرواز می بایست از گیت امنیت که در آن عکس جانور در گذرنامه با تصویر فیس شما همخوانی داده میگردد، عبور نمایید. در‌این مرحله از شما منظور میشود که مقابل دوربین بایستید. بعداز این مرحله بایستی از دستگاه بادی اسکنر هم عبور فرمایید. در بعضی فرودگاه‌ها و معمولا در پروازهای فرنگی ممکن میباشد از شما بخواهند، برای تفحص امنیتی کفش‌های خویش را هم در بیاورید و یاروهمدم دیگر وسایل مثل موبایل هم پا و حتی پالتو و کت، برای پژوهش در سبدها یا این که باکس‌های منحصربه‌فرد قرار دهید تا از نوار نقاله و دستگاه اسکنر عبور نمایند. به‌علاوه اینکه صورت‌نگاری و عبور از گیت رسیدگی بدنی (Body Scanner) هم ایفا خواهد گرفت. اعتنا داشته باشید که مجموع این فرآیند (تحویل چمدان، مطالبقت گذرنامه با عکس و ایستادن مقابل دوربین، عبور از بادی اسکنر و ...) در همگی فرودگاه‌ها جاری ساختن می شود ولی ترتیب آن ممکن میباشد بدین شکل نباشد.

گفتیم که کارت پرواز خویش را در‌این مرحله میگیرید؛ روی کارت پرواز شماره پروازتان تصویب گردیده‌ میباشد. از این روش می توانید روی تابلو اطلاعات (مانیتور) پرواز خویش را پیدا فرمایید و شرایط آن را محاسبه نمایید. کارت پرواز را تا انتهای پرواز یار و همدم خویش داشته باشید. برای راحتی خودتان و سرعت دادن به جاری ساختن شغل، توصیه میکنیم مدارک هویتی خویش را دم دست بگذارید.

پس از تحویل چمدان هم رسید آن روی کارت پرواز الصاق میگردد. پس عالی میباشد کارت پرواز را تا انتهای پرواز و تا فرصت اخذ چمدان‌ها در فرودگاه مقصد یاروهمدم خویش نگه دارید.

چشم به راه بمانید تا سوار هواپیما گردید
خب از این‌مکان فعالیت به سپس، میتوانید در فضای تالار انتظار بمانید و پاره ای استراحت فرمایید، دمنوش بخورید یا این که از توالت به کار گیری فرمایید یا این که حتی موبایل گوشی خویش را شارژ فرمایید و حتی در صورتی‌که پروازتان با ژرف اندیشی ایفا می‌گردد و وقت کافی دارید، می توانید یک چرت کوتاه بزنید. البته مراقب باشید که از پرواز جا نمانید. به عنوان مثال میتوانید ساعت موبایلتان را کوک نمائید تا مطمئن گردید به موقع از خواب بیدار میشوید.پس از اینکه شماره پرواز شما اعلام شد، معمولا سوار اتوبوسی می شوید که قرار میباشد شمارا به در هواپیما برساند. در برخی از گونه های هواپیما نیاز وجود ندارد سوار اتوبوس گردید، بلکه از روش یک پل اتصال به هواپیما، مستقیما از گیت وارد هواپیما میشود. اکنون می بایست کارت پروازتان را به مهماندار آرم دهید و صندلی خویش پیدا فرمایید.

تابلو پرواز چیست؟
برای مهاجرت‌های فرنگی با هواپیما نکات و دانستنی‌های متعددی وجود داراست. عالی میباشد پیش از این‌که به یک مقصد فرنگی مهاجرت نمائید، کل این نکات را بدانید. در غیر اینصورت ممکن میباشد بدون چاره گردید ساعت ها در فرودگاه حیران بمانید و با اشتباهات اعصاب و روان خورد کن دست‌وپنجه قابل انعطاف نمایید. درپی ما مهم ترین نکات پرواز فرنگی را به شما معرفی می کنیم:

پروازهای فرنگی که در مسیر توقف دارا‌هستند
برای سفرهای فرنگی پروازها دو مجموعه‌اند. مجموعه نخستین هنگامی میباشد که هواپیما شمارا از مبدا سوار کرده و در مقصد به زمین می‌نشاند. البته در گروه دوم پرواز شما توقف یا این که اصطلاحا استاپ (Stop) داراست. در مواقعی که پرواز شما قرار وجود ندارد بدون واسطه صورت بپذیرد، نیاز میباشد تا داده ها پیشین درباره قوانینی که در آن قرار میگیرید داشته باشید تا سفری شل و بی‌دردسر را تجارب نمائید.لطفا اعتنا داشته باشید که در‌این‌سیرتکامل سفرها ممکن میباشد توشه مسافر با یک پرواز دیگر به مقصد رسد و شما در مقصد، برای تعدادی ساعت به چمدان‌های خویش دسترسی نداشته باشید، به این ترتیب خیلی اصلی میباشد که در حالتی که داروی خاصی مصرف میکنید آن‌ را هم پا مدارک و دیگر اثاثیه ضروری‌تان در کیف دستی خویش به باطن کابین ببرید تا در شکل نیاز، به طور کامل در دسترس باشند.

آبمیوه و خوراکی به ترازو ما یحتاج همدم داشته باشید
در گونه های مسافرت‌های هوایی نحوه‌هایی برای ارزان‌خیس مسافرت کردن به‌دیده می خورد، یکی‌از این طریق‌ها فراهم نمودن بلیط‌های لوکاست (Low-Cost) میباشد. در پروازهای لوکاست ایرلاین از خدماتی که معمولا به مسافرها ارائه می‌گردد معدود می‌نماید و به به عبارتی نسبت هزینه بلیط را ارزان‌خیس می‌نماید. به عنوان مثال ممکن میباشد پذیرایی (سرو طعام و آبمیوه) از خدمت مسافر حذف خواهد شد. توجه داشته باشید که در شرایطی که در سفرهای فرنگی از سرویس ها لوکاست به کارگیری میکنید، برای تانی‌های پیش‌بینی نشده، خصوصا در پروازهایی که بین مسیر توقف دارا‌هستند، به ترازو مایحتاج آبمیوه و خوراکی یار داشته باشید.

روادیدِ ترانزیت چیست؟
فرض فرمایید قرار میباشد به یک مملکت فرنگی بروید و برای ورود به آن مرزوبوم مجموع مدارک موردنیاز به عنوان مثال روادید و گذرنامه را دارید. البته پرواز شما بی واسطه به شهر مقصد نمی‌رود و قرار میباشد تعدادی ساعتی در یک شهر فرنگی دیگر توقف داشته باشد. در بعضا مورد ها مسافر اذن سوراخ فرودگاه را ندارد و می بایست تا فرصت وصال به پرواز آجل در فرودگاه چشم به راه بماند. البته در بعضی موردها دیگر مسافر قادر است چندین ساعتی که میان پروازها مسافت میباشد را در شهر گشتی بزند یا این که حتی برای استراحت به هتل فرودگاه برود. از جمله فرض میکنیم مبدا شما طهران و مقصدتان ملبورن میباشد. پروازتان بی واسطه وجود ندارد و در شهر دبی توقف دارااست و تا پرواز آینده شما 17 ساعت باقیمانده میباشد. آیا ترجیح‌تان این میباشد که‌این 10 ساعت را در فرودگاه منتظر بمانید یا این که دوست دارید شهر دبی را بگردید و از این مجال به شایسته ترین صورت به کارگیری فرمائید؟ در حالتی‌که گزینه دوم را تعیین می کنید می بایست از مبدا فکرش را بکنید! یعنی روادیدِ 72 ساعته دبی بگیرید تا بتوانید آزادانه از فرودگاه بیرون گردید. در غیر اینصورت راهکار‌ای جز ماندن درفرودگاه و انتظار برای پرواز آینده ندارید.

موقعیت دیگر این میباشد که کارایی فرمایید میان پرواز نخستین و دوم شما یک سری ساعت مسافت باشد (طبیعتا 4 تا 6 ساعت) تا نیاز به خروج از فرودگاه نداشته باشید. یااینکه مسیر پروازی خویش را طوری گزینش نمائید که توقف شما در شهر استانبول یا این که آنکارا باشد؛ زیرا در این‌حالت نیاز به روادیدِ ترانزیت نخواهید داشت و می توانید مسافت زمان بر تا پرواز آینده را گشتی در حوالی شهر بزنید.

مدارک ما یحتاج برای به چنگ آوردن روادیدِ ترانزیت
مدارک لازم برای هجرت فرنگی
روادیدِ ترانزیت ویزایی غیر مهاجرتی میباشد و صرفا به مراد راحتی مسافر در پروازهای Connection (غیر بدون واسطه) ارائه می گردد و قیمت دیگری ندارد. روادیدِ ترانزیت محدودیت هنگامی داراست. (دربین یک سری ساعت تا تعدادی روز) و در گونه های ترانزیت فرودگاهی و ترانزیت شهری صادر می گردد.

هیبت درخواست روادیدِ ترانزیت
عکس تازه
پاسپورت دارای اعتبار
مدارم مرتبط با رزرو بلیط
بیمه مسافرتی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی روادیدِ ترانزیت و طرز اخذ آن با شماره تلفن 1548 تماس حاصل نمایید.

از فری شاپ‌های فرودگاه غافل نشوید
یک کدام از هیجان‌انگیزترین کارهایی که در فرودگاه‌های فرنگی می‌اقتدار جاری ساختن بخشید خرید کردن میباشد. اما خرید کردن مدام لذت‌قسمت میباشد هم اکنون فرض نمائید که در فرودگاه‌های فرنگی اکثرا دکان‌ها (Tax Free) یا این که فارغ از مالیات می باشند. بدین مغازه‌ها Free Shop یا این که Free Zone می گویند. یعنی مبلغ مازاد برای مالیات روی آن‌ها نظر نشده میباشد. بدیهی میباشد که میتوانید یک خرید ارزان‌بها و بهتر را تجارب فرمایید.

هتل‌های فرودگاهی
در صورتی‌که که در پروازهای کانکشن (پرواز نخستین شما با دومی پروازتان تعدادی ساعت مسافت داشته باشد) بخواهید از مجال میان دو پرواز برای رفتن به هتل و استراحت به کارگیری فرمایید، بعضا فرودگاه‌ها، هتل‌هایی را در لحاظ گرفته‌اند که معمولا مسافت مقداری تا فرودگاه داراست و مسافر میتواند به‌شکل ساعتی در‌این هتل‌ها اقامت نماید. ناگفته نماند که تجهیزات هتل‌های فرودگاهی درحد استاندارد میباشد و معمولا 4 یا این که 5 ستاره می‌باشند.

تخفیف دادن چه تاثیری در فروش فروشگا های اینترنتی دارد؟

۴ بازديد
به طبع همگی روزه کلیه ما در سطح شهر و حتی‌در فضای مجازی با پیشنهادات تخفیف استخراج و شغل های متعدد که برای ما ارسال میگردد مواجه می شویم. این نماد میدهد که چقدر رقابت در بازاریابی میان استحصال و امور شدت یافته میباشد. این تخفیفات تاثیر کم عقل جالبی روی مخاطبان دارا‌هستند. مثلا در شرایطی‌که شخصی قصد خرید محصولی داشته باشد البته شتاب ای در خرید نداشته باشد هنگامی با یک تخفیف بهتر مواجه می گردد ترغیب به خرید گردیده و با‌گاز خرید می نماید. حتی‌د‌ر بعضا مورد ها اشخاصی که قصد خرید کالایی را به هیچ عنوان ندارند زمانی با ارزش مطلوب تخفیفی آن مواجه می گردند قصد به خرید می‌گیرند. در خصوص خرید اینترنتی از روش تارنما های فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی نیز این اصل صحت می نماید. در پی بیشتر به اثر تخفیفات در فروش از فروشگاههای اینترنتی میپردازیم.
اثرات خل وچل پیشنهادات تخفیف
در واقع پیشنهاداتی مانند تخفیف هنر بازاریابی متخصصان برندسازی و مارکتینگ میباشد که میتوانند شخصی که ابدا قصدی برای خرید ندارد را به خرید ترغیب کنند. خرید یک مال با قیمتی کمتر از بها معمول که در اصطلاح تخفیف به حساب آورده می شود یک علت بسیار کارکشته برای خریداران میباشد که حتی چنانچه نیاز متعددی به کالای متبوع ندارند، خرید را اجرا دهند. اینکه بتوان یک متاع را با قیمتی خرید که بخشی از بها اساسی آن در جیب خریدار باقی بماند حقیقتا از حیث خل وچل او را ذیل فشار برای ورود به روند خرید قرار میدهد. برای ارائه پیشنهادات خرید بایستی از روش آدرس اینترنتی به خریداران بالقوه آگهی نمود. همینطور در‌صورتی‌که استحصال و امور دارنده نرم افزار فروشگاهی منحصر به فرد باشند، از روش نوتیفیکیشن های نرم افزار خویش نیز پیشنهادات ویژه را میتوانند آگهی نمایند که بسیار فیض نصیب بوده میباشد.
گردآوری داده ها تماس مشتریان بالقوه
همانگونه که پهنا شد برای آگهی به مشتریان بالقوه، اینکه بتوانید یک دیتابیس بهتر از نشانی اینترنتی و شماره گوشی مشتریان قبل و بالقوه خویش داشته باشید یک مزیت میباشد. چون با این وسایل ارتباطی میتوانید پیشنهادات تاراج های نو خویش را به اگاهی آنها برسانید. در واقع مشتری های کهن شما پتانسیل خرید دوباره را دارا‌هستند. همینطور آنان در صورتی‌که به وب سایت شما متکی بودن پیدا کرده باشند درصورتی که توصیه شمارا ببینند و خویش قصد خرید نداشته باشند هم ممکن میباشد سفارش را به دوستان و آشنایان خویش استحضار دهند و در واقع برای شما بازاریابی نمایند.
ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان
همگی مغازه ها حتی کوچکترینها از اثر تخفیفات در فروش مطلع میباشند و برای ارائه پیشنهادات تخفیف خویش از آدرس اینترنتی یا این که نوتیفیکیشن های نرم افزار ها به کار گیری می نمایند. معمولا برای پیشنهادات خویش مجال کوتاهی هم انتخاب می نمایند تا کاربر را از حیث دیوانه در فشار قرار دهند تا به خرید ترغیب گردد. البته عالی میباشد مجال آغاز تخفیف خویش را از پیشین به یوزرها آگهی کرده باشید. عموم دوست دارا هستند قبل از خرید، درباره کالا متبوع خویش پژوهش کرده و لحاظ دیگر یوزرها را بخوانند. همینطور بعضا شاید نیاز به تهیه و تنظیم مبلغ متبوع داشته باشند. براین اساس عالی میباشد از پیشین، درباره مجال آغاز تخفیف ویژه فروشگاه آنلاین به مشتریان خویش اگاهی دهید. بدین ترتیب می‌توانید با ایجاد کرد آدرس اینترنتی ها و پست های جذاب شبکه‌های‌اجتماعی، در شبکه‌های‌مردمی و خدمت های پست الکترونیک، رابطه بهتری با یوزرها برقرار فرمایید.
معمولا مجاورت مناسبت های متعدد شایسته ترین مجال برای ارائه پیشنهادات تخفیف میباشد. آدینه سیاه که تخفیف مغازه های در بین المللی میباشد، جدیدا در سرزمین ما نیز برای تخفیف در لحاظ گرفته می گردد. فروش با تخفیف درین روز در سال های اخیر در کشورما بسیار رونق گرفته میباشد. یکسری فروشگاه آنلاین گران قدر و دارای اعتبار مرز و بوم نیز درین روز تاراج بسیار بزرگ ای جاری ساختن میدهند که آیتم استقبال مشتریان نیز قرار می‌گیرد. چرا شما نیز برای دکان خویش از این مناسبت استعمال نکنید؟ اما محصور بودن به یک مناسبت نیز خطا میباشد. با دوراندیشی از اثر تخفیفات در فروش شما هم میتوانید از مناسبت هایی مانند اعیاد مذهبی و عید نوروز نیز برای ارائه پیشنهادات ویژه و تاراج فایده ببرید.
استعمال از کوپن های تخفیف
به طبع شما نیز نام وب سایت های ارائه پیشنهادات تخفیف را شنیده اید. این وب سایت ها در واقع با ارائه یک تخفیف عالی، سرویس ها شرکت ها و شرکت ها دیگر را با تخفیف به مشتریان میدهند. همانطور که پهنا شد هنگامی اسمی تخفیف می‌آید از دید دیوانه تحریک متعددی به خرید در ذهن شخص شکل می‌گیرد. البته صرفا از روش این وبسایت ها نمی اقتدار کوپن تحفیف را ارائه نمود.
بلکه برای اثر تخفیفات در فروش راه و روش های دیگری نیز به مشتریان وجود دارااست. از جمله شما در حالتی که در دکان فیزیکی خویش مشتریان متعددی دارید اما هنوز فروش اینترنتی وب سایت شما درصد بسیار مقداری میباشد می‌توانید مشتریان فیزیکی خویش را نیز با توصیه ویژه خرید اینترنتی به طور کوپن تخفیف روبرو نمائید. از جمله به آن‌ها کوپن تخفیف بدهید. در‌صورتی‌که هم آدرس اینترنتی و شماره تلفن مشتریان دیرین خویش را دارید از این روش هم می‌توانید آنها را به تارنما خویش کشانده و سفارش خویش را ارائه دهید. شاید این اشخاص که از شما کالایی خریده اند با این شغل کالایی دیگر را نیز خریداری کنند.
البته شاید حتی این اشخاص نیازی به خرید کالایی نداشته باشند. این توصیه ویژه آنان را ترغیب می نماید که کوپن تخفیفی که شما به آن‌ها داده اید را در چنگ دوستان و آشنایان و خانواده خویش قرار دهند و این زمان را برای عزیزانشان آماده نمایند که از این تخفیف به کار گیری کنند. این فعالیت منجر میگردد آنها ناخودآگاه برای شما بازاریابی نیز بکنند.
در باطن خویش سایتتان نیز میتوانید کوپن تخفیف برای بازدید کنندگان ارائه نمائید. فراموش نکنید که ارائه کوپن در وب سایت بایستی در تاریخ های غیر مشخص و معلوم تکرار گردد. یعنی خیر شما و خیر مشتری نباید بدانید که تاریخ آجل ارائه کوپن چه وقتی خواهد بود. براین اساس مشتری چهت نیل مجال ارائه کوپن در وبسایت چشم به راه نمی ماند و خرید خویش را به عقب نمی اندازد. مطلقا به کارگیری از تکنیک های بازاریابی می‌تواند برای استخراج و شغل های اینترنتی اثر گذار واقع گردد. وبه همین ادله میباشد که بازاریابی را یک دانش بسیار اصلی قلمداد می نمایند.

دیجی کالا چگونه دیجی کالا شد؟

۴ بازديد
ماجرا صورت‌گیری دیجی متاع به سال 1383 بر میشود و با دو اخوی به اسم‌های سعید و حمید محمدی شروع می گردد. این دو اخوی عشق و علاقه بسیار متعددی به عکاسی داشتند و برای همین قصد به خرید یک دوربین دیجیتال گرفته بودند. ولی داده ها کافی در این باره نداشتند. بدین ترتیب به کاوش در منابع و وب سایت‌های فارسی پرداختند. البته بعداز آنکه به تمام از یافت کردن مقاله فارسی بهتر در این مورد نامید شدند، به سراغ تارنما‌های دارای اعتبار فرنگی رفتند و بدین ترتیب بود که توانستند دوربین متبوع خویش را گزینش نمایند. اکنون فقط کاری که بایستی می‌کردند این بود که به خیابان جمهوری بروند و این دوربین را به طور حضوری بخرند. (متاسفانه آن روز ها دیجی‌کالایی در عمل عدم وجود تا بتوانند این دوربین را به طور آنلاین توصیه دهند.)

جرقۀ یک ایده تجاری
بعداز یه خرده پرس و جو، بالاخره یک دکان پیدا شد که سبک متبوع را داشته باشد. آن‌ها خرید خویش را از این دکان ایفا دادند و با خوشحالی به منزل آمدند. البته بعداز مدتی، متوجه یک زمینه نامطلوب شدند... خب، به هیچ وجهً چرا اینجانب این قصه را برای شما بازگو کنم؟ آن هم هنگامی که قادر خواهیم بود این روایت را از لهجه خویش آنان بشنویم:

پس از تعدادی روز به کارگیری، شم کردیم این دوربین انواع دارااست. نمی‌دانستیم گونه های فعالیت کجاست، البته تصاویر تصویب‌گردیده با مثال‌ عکس‌هایی که از این دوربین در وب چشم بودیم تفاوت داشت. پس از مدتی فهمیدیم چرا... نقص‌ به لنز دوربین مربوط می‌شد. لنز روی دوربین دست‌دوم و تعمیرشده بود.

این واقعه برای ما دو تجربیات با خویش داشت. یک تجربۀ نا مطلوب از خرید سنتی و یک تجربۀ خوشایند به خیال و خاطر اطلاعاتی که از روش وب حصول کرده بودیم. و این تجارب‌ها تبدیل به جرقۀ یک ایده تجاری برای ما شدند.

گفتگو با صاحبان تارنما دیجی جنس و نظارت عامل ها توفیق آن ها

بگذارید یکبار دیگر این سخن را به گویش خودمان برایتان بازگو کنم: هر یک‌سری عدم وجود یک مغازه دارای اعتبار برای آنان یک تجربه بد محسوب می شد، ولی به طور همزمان فهمیده بودند که ایجاد محتوای اثر گذار و باکیفیت چقدر قادر است به مشتری یاری دهد.

خب حال بیایید 1 سال در طول جلو برویم، یعنی سال 1385:

سال ۱۳۸۵ آغاز کردیم به پژوهش در حوزۀ دیجیتال و بنابراین، سبک تجاری دیجی‌فرآورده حول اساس انتقاد و پژوهش و فروش اینترنتی کالای دیجیتال صورت گرفت. ما می‌خواستیم هم زمان، هم به بالا رفتن سطح داده ها کاربر‌ خویش یاری کنیم تا بتواند مانند یک دارای تخصص کالاها را تحقیق کند، هم یک مغازه دارای اعتبار باشیم تا وی بتواند به طریق صحیح، اصولی و مدرن خرید خویش را ایفا دهد.

با این ایده، دیجی‌جنس با دسته محصولی تلفن همراه و دوربین عکاسی استارت به عمل کرد، با یک دسته خرد و کوشا و سخت کوش که مجموعاَ هفت نفر بود. شغل را در سوئیت اداری اخوی بزرگترمان در خیابان سعدی آغاز کردیم و 1‌سال در آنجا شغل داشتیم. در‌این دوران شاهد آن بودیم که به ندرت و با خدمت‌های متفاوتی که هر روز ارائه می‌دادیم، بازدید وب سایت بالا می رفت و استقبال بیشتری از دیجی‌محصول میشد.

قصه یک تجارت که با معجزۀ ساخت‌و‌ساز محتوا نجات پیدا کردحتما بخوانید: قصه یک تجارت که با معجزۀ ساخت و ساز محتوا نجات پیدا کرد

ولی دیجی متاع چه‌طور چیره شد؟
حمید محمدی در همین رای زنی (در سال 92) گفته میباشد که بیش تر از 85% از خرده فروشی‌های بازار آنلاین کشور‌ایران از روش دیجی‌متاع اجرا می گردد. هفته‌طومار اکونومیست نیز (پاره ای بعداز این گفت‌و‌گو) بها وبسایت دیجی‌جنس را به طور تقریبً هم اندازه 150 میلیون دلار برآورد نموده است (توصیه میکنم نمودار اکونومیست در زمینه ی قیمت کمپانی‌های اینترنتی کشورهای گوناگون را از دست ندهید. همینطور بد وجود ندارد بدانید که کافه بازار و آپارات در‌این نمودار رده دوم و سوم را دستیابی کرده‌اند.) ولی خویشِ برادران قصه ما داعیه دارا‌هستند که قیمت کمپانی آنان بیشتراز اینهاست. ولی مساله ما درین نوشته‌ی‌علمی، بها دیجی‌فرآورده وجود ندارد، بلکه می خواهیم ببینیم چه طور توانسته میباشد تحت عنوان یک بیزنس اینترنتی تا این حد برنده فعالیت نماید.

دیجی فرآورده چه گونه از یک دسته 7 نفری به یک کمپانی با بیشتراز 1000 کارمند تبدیل شد؟

پس چنانچه شما هم کنجکاو می‌باشید بدانید که درین دهه دیجی‌جنس با چه رویکردی توانسته از یک تیم هفت نفری تبدیل به مطرح ترین تارنما دادوستد اینترنتی کشور‌ایران با بیشتراز 1000 نیروی کار خواهد شد، با ما یاور باشید تا نگاهی به استراتژی‌ بازاریابی دیجیتال آن ها بیندازیم و لحاظِ خویش این دو اخوی را در ارتباط با آن بشنویم.

استراتژی کلی دیجی متاع
پیش از هر چیز خوب میباشد نگاهی کلی به راه تجاری دیجی جنس داشته باشیم. برای این خواسته توصیه می کنم به سراغ رای زنی‌ وبسایت Forbes با این دو اخوی برویم. در بخشی از این مذاکره، راه و روش کلی تارنما دیجی‌مال به خیر و خوبی نقل شده میباشد:

غرض ما داشتن یک اینترنت‌تارنما با داده ها کبیر و نقدهای بدون نقص از تولیدات الکترونیکی، و در کنار آن، ارائه یک تجارب خرید عالی به مشتری بود. ایده این بود که ترکیبی از تارنما‌های CNET و Amazon داشته باشیم. درنگ می‌کردیم ما یحتاج میباشد هر دو سبک تجاری در دیجی‌متاع پیاده خواهد شد، زیرا که هر دو از اشتباهات بدون شوخی اهل ایران‌ها محسوب می‌شدند.

در‌این نوشته‌ی علمی همینطور اورده شده که دیجی‌متاع وقتی پا به عرصه وب گذاشت که اهل ایران‌ها با ایدۀ شفافیت، رجوع هزینه، و رسیدگی صحیح تولید ها بیگانه بودند و غرض از فعال‌ساز‌ی آن، تولید تغییر تحول در‌این محیط بوده میباشد. فکرمی‌کنم این توضیحات برای نماد دادن راه اساسی دیجی‌فرآورده حقیقتاً کافی باشد. به خصوص این نکته که دیجی‌جنس در واقعیت ترکیبی از ایده‌های دو تارنما CNET (که به طور تخصصی به رسیدگی کالاها می پردازد) و Amazon (اصلی ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عالم) بوده میباشد. در نقطه نهایی نیز بد وجود ندارد دقت شما‌را به شعار این مجموعه یعنی پژوهش، تعیین و خرید مال جلب کنم.

مجموع آنچه بایستی در ارتباط با بازاریابی ویروسی بدانید!قطعا بخوانید: کل آنچه بایستی در ارتباط با بازاریابی ویروسی بدانید!

محتوای اثرگذار و جامع
خب، ما مدام به شما در ارتباط ایجاد محتوا و اهمیّت آن گفته‌ایم. ولی در حالتی که هنوز هم کلام ما‌را اعتقاد ندارید، قطعاً سخن‌های حمید محمدی قادر است لحاظ شما‌را عوض نماید:

او‌لین مرحله، پباده سازی سبک تجاری دیجی‌متاع و پیشرفت آن با دقت به حالت مرزو بوم و مخاطبان بود. در بالا بیشتر به ساخت محتوای بی نیاز و اثرگذار به گویش فارسی پرداختیم که منجر جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان به وبسایت شد. شاید بتوان اذعان کرد ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی و بی‌طرفانه، که آیتم استقبال یوزرها هم قرار گرفت، مهم ترین عاملی بود که دیجی متاع را به حالت چیره مدرن مجاورت کرد.

هم اکنون بیایید به نقش محتوا در دیجی‌کالای امروز نگاهی داشته باشیم. هنگامی که به تارنما این موسسه رمز می‌زنید، (ضمن خصوصیات و توضیحات تولید ها) با بخشی به اسم مجلۀ دیجی متاع روبرو میشوید. با ورود به‌این نصیب شما میتوانید جدیدترین خبر‌ها روز جهان در مورد دانش، فناوری و سرگرمی را دنبال نمایید، به خوندن مطالب آموزشی بپردازید یا این که حتی با مطالعۀ مطالب مشغول‌کننده یه خرده وقت بگذرانید. همینطور دو قسمت ویژه به اسم‌های دیجی جنس کست و دیجی جنس تی او نیز درین نصیب از وبسایت وجود دارا‌هستند که مرتبط با پوشه‌های صوتی و تصویری می گردند.

اما، با وجود تک تک این نصیب‌های متفاوت، هنوز هم انتقاد و رسیدگی فرآورده اهمیّت خویش را در استراتژی دیجی‌جنس نگهداری نموده است و شما از روش دیجی مگ میتوانید در زمینه ی محصول ها گزینه عشق و علاقه خویش داده ها بیشتری استخراج نمائید.

نگاهی به اهمیّت ساخت محتوا برای وبسایت دیجی جنس

این چیزی میباشد که درباره نصیب ویدئویی دیجی‌محصول در صفحۀ درباره ما این وب سایت درج شده میباشد:

دیجی‌مال در سال 1390 با راه‌اندازی "رسانه تصویری دیجی‌فرآورده" یا این که DigiKala TV برای نخسین بار در میهن ساخت و ساز و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در مورد معرفی و انتقاد و تحقیق جدیدترین کالاهای دیجیتال و رشته‏‌آوری‏ های این حوزه را استارت کرد. مقصود از ایجاد این ویدئوها ساخت و ساز امکانی برای یوزرها جهت پژوهش ظریف‌خیس همگی بعدها و خصوصیات فرآورده و صورت‌گیری تصویری ظریف‏‏‌خیس از کالاها و تکنولوژی‏ های این حوزه بود. اینک این قسمت یک کدام از دوست داستنی‏‌ترین سرویس ها دیجی‌محصول میباشد، از این رو ساخت محتوای تخصصی کیفیت بالا و استانداردهایی بالاتر از پیشین یکی راهبردهای مهم دیجی‌فرآورده محسوب می‏‌خواهد شد.

حالا بیایید نگاهی هم به عمل دیجی محصول در کانال‌ اجتماعی اینستاگرام بیندازیم. نکته جذاب دراین باره آن میباشد که‌این تارنما (به مکان یک ورقه)، تعدادی ورقه قانونی متفاوت در‌این کانال‌ برای خویش شیوه انداخته میباشد. یکی‌از این صفحه ها تنها به خبرها تارنما مهم دیجی‌مال در اینستاگرام تخصیص دارااست و بیشتراز 200 هزار دنبال‌کننده داراست. یک برگه دیگر هم وابسته به مجلۀ دیجی‌مال در اینستاگرام میباشد، با بیش تر از 60 هزار دنبال کننده.

نظارت یک تنوع انکرتکست عالی برای بهینه سازی اثر گذار و مطمئنحتما بخوانید: پژوهش یک تنوع انکرتکست بهتر برای seo مفید و مطمئن

سرویس ها نمونه‌زدنی و هواخواهی کار کشته
اولی باری که از دیجی مال خرید کردید را به حافظه دارید؟ به شخصه خرید نخستین خویش را عالی به حافظه دارم. زمانی که بسته را از پیک اخذ کردم، اولی چیزی که اعتنا من را به خویش جلب کرد، چگونگی بسته‌بندی بود. با به عبارتی نگاه نخستین، خیالم از بابت اصل بودن فرآورده شل شد و دیجی‌متاع به طور قانونی پشت گرمی مرا بدست آورد. هنگامی مطمئن میباشید که کالای شما اصل میباشد، دیگر حتی با پرداخت پاره ای پول بیشتر هم نقص‌ نخواهید داشت.

البته مطمئناً تنها ضمانت اصل بودن محصول وجود ندارد که دیجی‌محصول را از اکثری از مغازه‌های آنلاین دیگر متمایز می‌نماید:

مزیت‌های خرید از دیجی‌متاع نسبت به خرید سنتی زیاد میباشد، برای مثال این مزایا می‌قدرت به خرید آگاهانه از روش مقایسه و پژوهش تولیدات، سهولت در خرید، تضمین هفت روز رجوع محصول، ضمانت اصل بودن متاع، ضمانت شایسته ترین ارزش، حمل مجانی و پرداخت در محل، تنوع بالای کالا، طرح‌های فروش ویژه روزمره با تخفیف‌های قابل‌مراعات، خدمت بدون پول ارسال کادو و ارائه سرویس ها حتی‌در روزهای تعطیل اشاره نمود.

دیدنی میباشد بدانید که طبقه همکف در محل کار مهم دیجی‌فرآورده کاملا به کارها مشتریان تخصیص داده گردیده است. در‌این طبقه، مشتریان میتوانند محصول ها مرجوعی خویش را به طور حضوری با دیگر تولیدات این دکان ردوبدل نمایند. همینطور، این طبقه به کامپیوترهایی مجهز گردیده‌است که از روش آنان می‌اقتدار به جستجوی تولیدات در وب سایت دیجی‌مال و تحقیق در زمینه‌ی آنان پرداخت.

کارگر دیجی محصول پیرو ارائه شایسته ترین سرویس ها به مشتریان خویش می‌باشند

ولی اینجانب هیچ گاه داعیه نمیکنم که سرویس ها این موسسه بی نقص میباشد. حتی دفعاتی را به خاطر دارم که خویش اینجانب یا این که دوستانم بابت موضوعی از این موسسه ناراضی بوده باشیم. ولی با این وجود میدانم که در کشور‌ایران به مشقت می‌اقتدار فروشگاهی مطمئن‌ همانند دیجی فرآورده پیدا کرد (چه آفلاین و چه آنلاین).

چگونگی اثبات و دائمی
مسائل مهمی مانند سبک بیزنس و همینطور تجارب مشتری وجود دارااست که در کشور ایران نادیده گرفته می گردد. ساخت‌و‌ساز مارک در طی فرصت و با عملکرد فراوان ممکن گردد؛ شما بایستی سرویس ها مطلوب به مشتریان ارائه دهید و تجارب نیکی برای آنان تولید فرمائید تا به گذر زمان مجال، مارک شما در ذهن آن ها به یادماندنی گردد.

فراموش نکنید که مساله چگونگی (چه در ساخت محتوا و چه در سرویس ها) یک مساله وقت گیر‌مقطع میباشد و فارغ از داشتن ثبات، هیچ شرکتی نمی‌تواند اتکا مشتریان را به خویش جلب نماید. در واقع، این مهم ترین کلید توفیق دیجی‌متاع محسوب میشود. این دکان از به عبارتی آغاز تمرکز خویش را بروی ارائه شایسته ترین سرویس ها به مشتریان نهاده و هرگز از سعی خویش برای بهبود تجربۀ آنان دست نکشیده میباشد.

بسط مداوم و نرم افزار‌ریزی گردیده
اکنون بیایید نگاهی به سیر گسترش دیجی مال در حین سال جاری‌ها داشته باشیم. این مجموعه، در بالا عمل خویش را با ارائه سرویس ها در طهران استارت کرد و با گذر فرصت و استخراج تجربۀ بیشتر، به ندرت شهرهای دیگر را نیز ذیل پوشش قرار اعطا کرد. اینک نیز تولید ها خویش را به تک تک کشور‌ایران ارسال می‌نماید. نکته مهمی که در زمینۀ سیر توسعه و گسترش این موسسه می بایست به آن دقت نمائید، این میباشد که دیجی‌متاع با تمرکز در مسیر خویش پیش رفته و تنها هنگامی شغل خویش را بسط داده، که از مکان پای خویش مطمئن بوده میباشد.

در یک‌سری سال قبلی، ما در درحال حاضر تشکیل داد زیرساخت‌ها و توسعه و گسترش بودیم و عملاً قابلیت و امکان جواب دادن به وسعت عظیمی از درخواست‌ها را نداشتیم. تبلیغات نداشتیم و در اصلً فرصت آن هم برای ما فرا نرسیده بود؛ البته فعلا شم میکنیم این زیرساخت‌ها ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند و در اکنون پیشرفت شغل‌های خویش چه به حیث تیم‌های محصولی نو و چه به حیث وسعت عمل هستیم.

استراتژی دیجی جنس از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتالی جنس عوض شده میباشد.

دیجی‌فرآورده در بالا بر روی فروش کالای دیجیتال تمرکز داشت. این مغازه شغل خویش را با فروش دوربین دیجیتال و موبایل تلفن همراه استارت کرد و کاسه مدتی کمتر از یک‌سال، دستۀ لپ‌تاپ و کامپیوترهای جیبی نیز به تولیدات آن اضافه شد. (در آن مجال تبلت‌ها و گجت‌های هوشمند هنوز به صورت دور از شوخی وارد بازار نشده بودند.) آن‌گاه (و این بعدِ مهمی میباشد) هنگامی که مدیران آن از بضاعت خویش برای گسترش مطمئن شدند، معنای اسم دیجی‌فرآورده، از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتالی فرآورده تغییر تحول پیدا کرد تا بتواند در مورد‌های دیگری به عنوان مثال اثاثیه خانگی، زیبایی و سالم، فرهنگ و تمدن و هنر، ورزش و سرگرمی، مامان و نوباوه، و ابزار و اثاثیه خودرو نیز عمل داشته باشد. همینطور، یک تکان دیگر دیجی‌متاع برای توسعه و گسترش فعالیت خویش، عرضه نرم افزار اندروید و iOS بوده میباشد تا بتواند خدمت‌دهی خویش را حتی پهناور‌خیس هم بکند.

تجارب کاربری سرازیر و لذتبخش
وقت آن رسیده که مقداری هم در زمینه ی پباده سازی رابط و تجربیات کاربری (UX) و اهمیّت آن در دیجی‌جنس کلام کنیم. از هنگامی که به خیال و خاطر دارم، دیجی‌متاع پباده سازی معمولی و پاک خویش را (با وجود کل سر وصدا‌‌کاری‌هایش) محافظت نموده است. این مجموعه مدام تلاش کرده که تا مکان ممکن مسیرها و فرآیندها را برای مشتریان خویش بی آلایش نماید و طرق بهتری برای خرید به آن ها ارائه دهد. ولی شاید این تجارب کاربری هنوز اختلالهایی داشته باشد، البته گشوده هم شکی وجود ندارد که کوشش مجموعه‌ پباده سازی این مجموعه، دستکم در جمهوری اسلامی ایران، نمونه‌زدنی میباشد. تردید ندارم که‌این مجموعه به صورت مرتّب درگیر پژوهش کردار یوزرها وبسایت و نرم افزار دیجی‌کالاست تا بتواند نیازها و مراد‌های آنها‌را به صحت شناسایی و تجربیات کاربری آنها‌را بیشتراز پیش با صرفه‌سازی نماید.

نگاهی به تجارب کاربری نرم افزار دیجی فرآورده برای اندروید و iOS

بگذارید یک مثال برای شما بیاورم. همانگونه که تا قبل از این هم گفتیم، دیجی متاع اکنون تولیدها بسیار متنوعی را به یوزرها خویش ارائه می دهد. ولی با اینحال تولیدات و مجموعه‌بندی‌های مختلف آن به گونه ای تهیه شد‌ه‌است که هم تماماً در دسترس باشند و هم بتوان به راحتی از آن‌ها به کار گرفت. برای اینکه عالی خواسته منرا متوجه گردید، سفارش میکنم که مقداری در گروه‌بندی این موسسه برای موبایل‌های تلفن همراه ظریف گردید:

نگاهی به مجموعه بندی های دیجی متاع و اهمیّت تجربیات کاربری در وبسایت این موسسه

بازاریابی دهن به دهن چیست و چه طور در آن برنده شویم؟به طبع بخوانید: بازاریابی دهن به دهن چیست و چه‌طور در آن چیره شویم؟

طرح‌های وفاداری مشتری
برای داشتن یک بیزنس با ثبات، مشتریانِ با مسئولیت اهمیّتی حیاتی دارا‌هستند. دیجی‌فرآورده نیز به خیر و خوبی از این مسئله مطلع میباشد و با استعمال از طرح‌های متفاوت عملکرد کرده خیر فقط مشتریان فعلی را بیش تر از پیش به خویش دارای تعهد کند، که مشتریان (یا این که عالی میباشد بگوییم دوستداران) جدیدی هم برای خویش دست و پا نماید. دیجی‌بن بی آلایش‌ترین مثال از این کار‌هاست. یک بن تخفیف به بازه محصور که با خرید از دیجی‌فرآورده به شما وابستگی می گیرد.

نگاهی به شیوه های دیجی متاع برای بدست آوردن مشتریان دارای تعهد

یک آیتم دیگر نیز پیشنهادهای شگفت‌انگیز این موسسه میباشد که به صورت مداوم بروزرسانی میشوند و معمولاً منجر می شوند یوزرها هر روز بدین وب سایت رمز بزنند. (بد وجود ندارد بدانید که‌این پیشنهادها از روش کانال‌های اجتماعی نیز به اگاهی مخاطبان می‌رسند.) نکته جذاب دراین مورد آن میباشد که دو تا از این پیشنهادات، تنها به اعضای تارنما اکران داده میشود و این یک پاداش بهتر برای عضویت در دیجی‌کالاست. عدم اکران این دو توصیه، در غایت آنقدر بد وجود ندارد که بخواهید تصور کنید دیجی‌محصول شمارا از چیزی محروم کرده، ولی به راحتی قادر است علت کافی برای تصویب‌اسم را به اکثری از بازدیدکنندگان تارنما بدهد.

شیوه های دیگری که این موسسه برای دارای مسئولیت کردن یوزرها به مارک خویش اتخاذ کرده، برگزاری مسابقات متفاوت و ارائه تخفیفات زمان‌ای میباشد. بنابراین خیر فقط دیجی محصول فروش بالای خویش را ضمانت می‌نماید، بلکه مطمئن می‌گردد یوزرها به‌این راحتی‌ها آن را فراموش نخواهند کرد.

تبلیغات دیجی متاع
در غایت، بد وجود ندارد در شرایطی که نگاهی به تبلیغات دیجی جنس نیز داشته باشیم. ولی از استارت تبلیغات این موسسه یک‌سری سال بیشتر نمی‌گذرد. البته در‌این زمان یک کمپین بسیار وسیع را رئیس کرده و از روش رسانه‌های متفاوت تلاش نموده با یوزرها وب و اما انسان‌های سنتی راجع به باشد. امروزه دیگر بنرهای تبلیغاتی این مجموعه را می‌قدرت در هر سایتی (به جز وب سایت ما) روئت کرد. به علاوه، بیلبوردهای شهری، تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و ... نیز از راهکارهای آن برای دسترسی به مشتریان آفلاین میباشد. ولی تمامی اینها به کنار، دیجی مال یک شیوه تبلیغاتی معمولی دیگر هم دارااست: هزاران باکس پیشنهاد روزمره این مجموعه که اسم دیجی‌محصول روی آن‌ها چشم میشود.

نگاهی به نحوه های تبلیغاتی کمپانی دیجی مال برای جذب یوزرها

میخواهیم کاری کنیم که خیر صرفا یوزرها حرفه ای وب، بلکه بقیه یوزرها نیز به طور اینترنتی خرید نمایند و ما بتوانیم سرویس ها خویش را به عوام مردم عرضه کنیم. در واقع تلاشمان این میباشد که فرایند گذار از خرید سنتی به خرید اینترنتی را سرعت بخشیم.

حالا بیایید به تبلیغات این مجموعه نگاهی بیندازیم. در وب لاگ نوین، ما مقاله ها بخش اعظمی در مورد با روانشناسی در بازاریابی برای شما منتشر کرده‌ایم. در حین این مقاله‌ها توضیح داده‌ایم که چرا تاکید روی نکاتی همانند راحتی، لذت و سرعت می تواند در کاهش خوف مشتری در خرید اثر داشته باشد. دیجی محصول نیز در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خویش از شعار "خرید باذکاوت سریع خیس میباشد" به کارگیری کرده تا بر روی فاکتور سرعت (و اما خرید رند که یعنی تعیین مدبرانه) تاکید نماید و بنابراین فرهنگ وتمدن خرید آنلاین را بیشتر اشاعه دهد. بی‌شک این تبلیغات اثر خویش را بر روی عوام مردم داشته میباشد. به این دلیل که در او‌لین نگاه برای شما پرسش پیش میاید که مراد از این تصویر و شعار چیست و در فیض، اسم دیجی‌مال در ذهنیت شما میماند. اما می‌پندارم تاکید بر روی راحتی و لذت نیز می‌توانست در ابتدا رفتن بازدهی این تبلیغات اثر گذار باشد.

نگاهی به بیلبورد دیجی محصول و شعار تبلیغاتی این مجموعه

حرف آخری
ما شک وتردید نداریم که دیجی‌فرآورده در چندین سال آتی، فرآیند رو به رویش خویش را محافظت خواهد کرد و به ندرت مقبول اکثریت عموم واقع می شود. برهان این زمینه معمولی میباشد. خرید اینترنتی بسیار معمولی‌خیس، سریع‌خیس و مطمئن‌خیس از خرید سنتی میباشد. در سود، با سپری شد مجال قرار میباشد اشخاص بیشتری با خوف خویش در این مورد روبرو شوند و به خرید اینترنتی روی بیاورند. و هنگامی این واقعه بیافتد، دیجی‌متاع یک کدام از تعیین‌های مهم (یا این که حتی فقط گزینش) آنان خواهد بود.

اما، این برای شما هم خبر چندان بدی وجود ندارد. چرا؟ زیرا دیجی‌محصول بنابراین مسیر را برایتان هموار نموده است و سبب گردیده اتکا عموم به خرید آنلاین جلب خواهد شد. و این یک مجال برای شماست تا با ترکیبی از استراتژی اصولی، سرویس ها خوب و ساخت محتوای مرتبط، بخشی از بازار آنلاین را از آن خویش فرمائید و در وقت گیر‌زمان تحت عنوان یک دکان دارای اعتبار شناخته گردید.

بازرسی موردی سئوی کلاه سپید: چه طور سکو یک گوگل را به دست آوریم؟قطعا بخوانید: رسیدگی موردی سئوی کلاه سپید: چه گونه مرتبه یک گوگل را به دست آوریم؟
برای تخفیف اولین خرید دیجی کالا روی این لینک کلیک کنید

بهترین اپلیکیشن ها برای سفارش غذا کدام اند؟

۳ بازديد
نرم افزار های توصیه طعام خدماتی نوین و آپ تو دیت می باشند که امروزه در سراسر عالم مشتریان و هواداران خاص خویش را دارا‌هستند، بیشتر رستوران هایی که ما می‌شناسیم به گونه ای با این نرم افزار ها همیاری می‌نمایند. به طوری می اقتدار اذعان کرد پیشنهاد آنلاین طعام که میتواند از روش تارنما رستوران مربوطه یااینکه از روش اپ های موبایلی که بر روی موبایل موبایل نصب میشود نیز قابلیت و امکان پذیر میباشد.

نرم افزار های پیشنهاد خوراک ممکن میباشد به طور منحصربه‌فرد برای یک رستوران یا این که کترینگ باشند یااینکه تنها اپلیکیشن پیشنهاد دهی می باشند که برای رستوران ها، فست فودها و کافه ها تصویب خوراک و توصیه آنلاین خوراک را اجرا می دهند. امروزه بعضا از نرم افزار‌های پیشنهاد طعام مسئولیت ارسال خوراک را نیز بر عهده دارا هستند و آحاد کوشش خویش را می نمایند که غذای مشتری را به موقع تحویل دهند، از همین لحاظ این اپلیکیشین ها او‌لین مزیتشان صرفه جویی در طی میباشد.

یک کدام از مزایایی که نرم افزار‌های پیشنهاد خوراک دارا‌هستند این میباشد که شما می‌توانید به طور همزمان یک سری رستوران را از نگاه منوی غذایی، چگونگی و بها با هم مقایسه نمایید. از سایر تجهیزات نرم افزار های پیشنهاد طعام می قدرت قابلیت و امکان کاوش بر طبق استان، شهر و یا این که حیطه را نیز جاری ساختن اعطا کرد، به صورتی که شما میتوانید نزدیکترین جای – را در شرایطی که فرصت وصال طعام برای شما اساسی میباشد گزینش فرمایید.

برخی از نرم افزار ها امکان فرصت دهی برای پیشنهاد خوراک را نیز دارا‌هستند به‌این شکل که به شما اعلام می نماید که یک رستوران در چه وقتی تصویب پیشنهاد اجرا میدهد و توصیه را از چه هنگامی استارت به تحویل می نماید.

معرفی نرم افزار های پیشنهاد خوراک
نرم افزار های توصیه آنلاین خوراک جزئی از معاش امروز بشر ها


معرفی نرم افزار های توصیه طعام در کشور‌ایران
در نرم افزار‌های پیشنهاد طعام شما می‌توانید رستوران های پرطرفدار، رستوران های تازه یا این که گه گاه رستوران های تخفیف‌ دار را ببینید. طراحی وب ها و نرم افزار ها به طور مختلف و بر حسب نیاز سنجی مشتریان جاری ساختن می‌گیرد. مثلا ی این نرم افزار ها می شود به اسنپ فود، فیدیلیو ، دیدو ، دلینو و بعضی دیگر که با یک جستجوی بی آلایش در گوگل پیدا می گردند، اشاره نمود.

اعتنا داشته باشید که برخی از این نرم افزار های پیشنهاد که به اسم نرم افزار های پیشنهاد خوراک پر اسم و رسم گردیده‌اند سرویس ها دیگری برای مثال ارسال شیرینی، کیک و یا این که میوه ها را نیز اعمال می‌دهند. این نرم‌افزار ها امروزه لحاظ خیلی ها را به خویش جلب نموده است زیرا حتی با داشتن یک موبایل اندروید معمولی هم میتوان از این تجهیزات بهره برد هر مورد از این نرم افزار ها نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند و نسبت به تخفیف های جان دار در آن میان عموم محبوبیت دارااست.
برای دریافت کد تخفیف اسنپ فود کلیک کنید
اسنپ فود و پیشنهاد خوراک در کشور ایران
نرم افزار توصیه طعام - اسنپ فود
پیشنهاد آنلاین طعام با نرم افزار اسنپ فود
در اسنپ فود شما می‌توانید توصیه خوراک را بر حسب قربت به جای یا این که رستوران های دور و بر خویش به راحتی اعمال دهید، در‌این اپلیکیشین میتوانید روند محتلف توصیه تا تحویل طعام را دنبال نمایید و در‌حالتی که برحسب رخداد شما نشانی را اشتباهی وارد کرده باشید، میتوانید با تامین وب سایت تماس گرفته و نشانی را تغییر و تحول دهید. اسنپ فود برای مشتریان در زمان به کار گیری از این اپلیکیشین، کد های تخفیف پیشنهاد خوراک ارسال می نماید.

قسمت دیگر این نرم افزار که حدودا مشتریان خاص خویش را داراست فود پارتی میباشد که غذاهای رستوران های متعدد را با تخفیف ویژه ارائه میدهد، اما این غذاها نسبتاً در تعداد محصور می باشند. بها، چگونگی و طریق ارسال سه عاملی میباشد که در تعیین نرم افزار مطلوب و تبعا گزینش رستوران بسیار موءثر میباشد.

شاید بخواهید بخوانید: رستوران های ارزش مطلوب طهران


پلتفرم دیدو فود پاسخ آحاد نیازهای شماست
پیشنهاد آنلاین طعام | نرم افزار دیدو
توصیه آنلاین طعام با نرم افزار دیدو فود
هر روزه بخش اعظمی از اشخاص برای صرف نهار و شام به رستوران یا این که کافه مراجعه می نمایند. اکنون قوانینی را در حیث بگیرید که بتوان در آن به راحتی وتنها با به کار گیری از تلفن همراه هوشمند در سریع ترین مجال ممکن شایسته ترین رستوران و کافه که مجاورت شما می‌باشد را گزینش فرمایید. خوشبختانه نرم افزار دیدو اینگونه امکانی را در دست یوزرها خویش قرار داده میباشد.

پلت هیبت دیدو یک اپ به طور کامل اهل ایران با غرض ساخت و ساز یک کانال جامع برای معرفی رستوران ها و غذاها آغاز به فعالیت کرده و تا حد قابل توجهی میتواند نیازهای یوزرها خویش دراین باره برطرف نماید.

یوزرها میتوانند با نصب این نرم افزار روی موبایل، رستوران های فضا خویش را به راحتی سرچ نمایند و شایسته ترین آنان را تعیین نمایند. نرم افزار دیدو قوانینی مهیا کرده که لذت پیشنهاد طعام و گزینش رستوران با تکنولوژی های تازه مانند حقیقت مجازی (VR)و حقیقت افزوده (AR) را بچشید.

نرم افزار فیدیلیو
پیشنهاد آنلاین خوراک با نرم افزار فیدیلیو
توصیه آنلاین طعام با نرم افزار فیدیلیو


ایلکیشن دیگری که بخش اعظمی از اشخاص از آن به مراد توصیه خوراک به کارگیری می نمایند، اپ فیدیلیو میباشد. نرم افزار فیدیلیو از سال 1386 فعال سازی شد‌ه‌است و به بیشتراز نسبتاً 5000 رستوران به کار خویش ادامه میدهد.یک نرم افزار که برای پیشنهاد خوراک یا این که آبمیوه یا این که گونه های خوراکی ها می‌توانید به آن مراجعه‌نمایید و بر روی تلفن همراه خویش آن را نصب کرده و از آن سود ببرید. ولی به جهت اینکه امروزه به انگیزه ازدحام های جانور در خطوط اینترنتی ممکن میباشد در هر مورد از این نرم‌افزار ها یک اشتباه پیش بیاید.



نرم افزار کاربردی پیشنهاد دلینو
نرم افزار پیشنهاد انلاین طعام - دلینو
پیشنهاد آنلاین عذا در نرم افزار دلینو
دلینو یکی‌از نرم افزار های پیشنهاد آنلاین طعام میباشد که کمکتون میکنه که مجاورت ترین رستوران های گوشه و کنار را پیدا نمائید و از آن پیشنهاد دهید و در حین معدود توصیه را اخذ نمائید. یک کدام از مزیت های دلینو اپلیکیشن بی آلایش و مخاطب پسندش میباشد که سبب میشه به آسانی از در بین غذاهای فضا خویش غذای متبوع رو گزینش نمایید.

قابل ذکر میباشد که دلینو الان در شهرهای طهران، کرج، قم، گرگان، یزد، بندرعباس، ارومیه، همدان و گنبد کاووس فعالیت می کند.



حمید سپیدنام دارای شهرت به مسترتیستر در حدود بیست سال میباشد که در حوزه اینترنت فعالیت می کند وی متولد منچستر میباشد. اصلیت مستر اردبیلی میباشد و بلندمرتبه گردیده مشهد و فعلا بومی طهران میباشد.
وی دهه میباشد که در زمینه ی رستوران ها برای عموم در صفحه ها اجتماعی مینویسد. نخسین بار با نشر عکس یک اختاپوس خرد که آن را در رستورانی تیست کرده بود ایده خویش را عملی کرد و با استقبال یوزرها مواجه شد و از آنجا متوجه شد که کار در حوزه طعام می‌تواند برای عموم دیدنی باشد.
مستر تیستر وارد رستوران‌های متفاوت سوای دعوت می گردد و گزارش‌هایی از تجربیات‌ طعام تناول کردن خویش تهیه و تنظیم می‌نماید. ایده ها مستر تیستر در امر چگونگی غذاهای یک رستوران و گزارش‌های وی در معرفی آن، در ارتقاء یا این که کاهش فروش یک رستوران اثر متعددی خواهد داشت. دنبال ‌کننده‌های این برگه، پیرو ایده ها مستر تیستر از یک رستوران به رستورانی دیگر می روند.
مسترتیستر ضمن طهران به بقیه شهر ها و مرزو بوم های فرنگی نیز مسافرت می نماید که خیر فقط در صنعت غذای آن شهر و سرزمین بلکه در صنعت توریسم آنجا نیز اثر بالقوه ای دارااست.
مسترتیستر اکنون وب سایت و نرم افزار خویش را فعال‌سازی نموده است که یوزرها به راحتی با سرچ کردن نام شهر ها ، بخشها ، نام رستوران ها و حتی نوع غذایی که دوست دارا‌هستند می‌توانند رستورانی که سفارش مستر میباشد را به راحتی پیدا نمایند و با خیال و خاطر شل خوشمزه ترین خوراک را تمایل نمایند و لذت ببرند.

شاید بخواهید بخوانید: فرق کافه قنادی با قنادی چیست؟


نرم افزار مستر تستر
نرم افزار پیشنهاد انلاین طعام - مستر تستر

نرم افزار توصیه انلاین طعام – مستر تستر



حمید سپیدنام دارای اسم و رسم به مسترتیستر یک‌سری سال میباشد که تیتر اینفلوئنسر در نصیب خوراک و رستوران را دارااست و چند سال میباشد در خصوص رستوران ها برای عموم در شبکه های عمومی می نویسد.

مستر تیستر وارد رستوران های متعدد می گردد و از چگونگی غذاهای آن رستوران گزارش تهیه و تنظیم میکند. در یک سری سال پیشین اینفلوئنسرهای قسمت طعام به شدت زیاد گردیده اند و ایده ها آن ها روی ترازو فروش رستوران ها اثر نهاده میباشد.
مستر تستر خلال شهر طهران به شهرستان ها و حتی کشورهای دیگه هم مسافرت میکند. در سال قبل مستر تستر نرم افزار و سایتی برای خویش راه‌اندازی نموده است که یوزرها در درون آن با سرچ کردن شهر و ناحیه میتوانند حیث مستر تستر رو در این زمینه ببینند.



چرا بایستی نرم افزار دیدو فود را برای پیشنهاد انلاین خوراک گزینش کرد؟
1.توصیه همواره همدم تخفیف در دیدو
در دیدو سیاست کاری بر مبنی دریافت کردن پول از مشتریان و مصرف کننده وجود ندارد و از این رو تفاوتش با نرم افزار های دیگر در‌این میباشد که حق خودش از این جریان را هواره تحت عنوان تخفیف به مشتری می‌دهد. یعنی شما مدام برای سفارشاتی که در نرم افزار دیدو فود اجرا میدید تخفیف های دست‌کم 10 درصدی خواهید داشت.

2.مشاهده با جزئیات و سه آتی قبلی پیشنهاد
اکران طعام بعه شکل AR-دیدو
اکران خوراک بعه شکل AR-دیدو


دیدو بر حاشیه های تکنولوژی عالم پیش می رود، از این رو با به کارگیری از قابلیت و امکان حقیقت افزوده ای که در نرم افزار درنظرگرفته شده، میتوانید غذاها را روی میز خویش در دفتر یا این که منزل به طور سه آینده ملاحظه کنید و آن‌گاه در شکل اعتقاد و باور از آن خوراک را توصیه دهید.



3.صرفه جویی در طول با دیدو
صرفه جویی در طی را با این نرم افزار دیدو تجارب فرمایید و شایسته ترین هایی را که به شما معرفی میگردد گزینش فرمائید. ولی عالی میباشد بگوییم که دیدو صرفا یک نرم افزار توصیه خوراک وجود ندارد بلکه یک نرم افزار رزرو کافه، رستوران و غیره میباشد که شما میتوانید احساس عالی یک شام یا این که ناهار را در رستوران گزینه عشق خویش سوای اتلاف وقت داشته باشید. چون شما برای این شغل میتوانید از گذشته این قابلیت را برای خویش آماده فرمایید که رزرو میز آیتم عشق و علاقه خویش را اجرا دهید، همان گونه که در صدر توضیح داده شد به انگیزه اینکه دیدو مجهز به حقیقت افزوده و حقیقت مجازی میباشد شما می‌توانید فضای ۳۶۰ رتبه رستوران پیشین رفتن ملاحظه کنید و حتی غذاهایش را به طور سه آتی مشاهده کنید و این یک مزیت نسبت به سایر نرم افزار های پیشنهاد طعام میباشد.