چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین اپلیکیشن ها برای سفارش غذا کدام اند؟

۴ بازديد
نرم افزار های توصیه طعام خدماتی نوین و آپ تو دیت می باشند که امروزه در سراسر عالم مشتریان و هواداران خاص خویش را دارا‌هستند، بیشتر رستوران هایی که ما می‌شناسیم به گونه ای با این نرم افزار ها همیاری می‌نمایند. به طوری می اقتدار اذعان کرد پیشنهاد آنلاین طعام که میتواند از روش تارنما رستوران مربوطه یااینکه از روش اپ های موبایلی که بر روی موبایل موبایل نصب میشود نیز قابلیت و امکان پذیر میباشد.

نرم افزار های پیشنهاد خوراک ممکن میباشد به طور منحصربه‌فرد برای یک رستوران یا این که کترینگ باشند یااینکه تنها اپلیکیشن پیشنهاد دهی می باشند که برای رستوران ها، فست فودها و کافه ها تصویب خوراک و توصیه آنلاین خوراک را اجرا می دهند. امروزه بعضا از نرم افزار‌های پیشنهاد طعام مسئولیت ارسال خوراک را نیز بر عهده دارا هستند و آحاد کوشش خویش را می نمایند که غذای مشتری را به موقع تحویل دهند، از همین لحاظ این اپلیکیشین ها او‌لین مزیتشان صرفه جویی در طی میباشد.

یک کدام از مزایایی که نرم افزار‌های پیشنهاد خوراک دارا‌هستند این میباشد که شما می‌توانید به طور همزمان یک سری رستوران را از نگاه منوی غذایی، چگونگی و بها با هم مقایسه نمایید. از سایر تجهیزات نرم افزار های پیشنهاد طعام می قدرت قابلیت و امکان کاوش بر طبق استان، شهر و یا این که حیطه را نیز جاری ساختن اعطا کرد، به صورتی که شما میتوانید نزدیکترین جای – را در شرایطی که فرصت وصال طعام برای شما اساسی میباشد گزینش فرمایید.

برخی از نرم افزار ها امکان فرصت دهی برای پیشنهاد خوراک را نیز دارا‌هستند به‌این شکل که به شما اعلام می نماید که یک رستوران در چه وقتی تصویب پیشنهاد اجرا میدهد و توصیه را از چه هنگامی استارت به تحویل می نماید.

معرفی نرم افزار های پیشنهاد خوراک
نرم افزار های توصیه آنلاین خوراک جزئی از معاش امروز بشر ها


معرفی نرم افزار های توصیه طعام در کشور‌ایران
در نرم افزار‌های پیشنهاد طعام شما می‌توانید رستوران های پرطرفدار، رستوران های تازه یا این که گه گاه رستوران های تخفیف‌ دار را ببینید. طراحی وب ها و نرم افزار ها به طور مختلف و بر حسب نیاز سنجی مشتریان جاری ساختن می‌گیرد. مثلا ی این نرم افزار ها می شود به اسنپ فود، فیدیلیو ، دیدو ، دلینو و بعضی دیگر که با یک جستجوی بی آلایش در گوگل پیدا می گردند، اشاره نمود.

اعتنا داشته باشید که برخی از این نرم افزار های پیشنهاد که به اسم نرم افزار های پیشنهاد خوراک پر اسم و رسم گردیده‌اند سرویس ها دیگری برای مثال ارسال شیرینی، کیک و یا این که میوه ها را نیز اعمال می‌دهند. این نرم‌افزار ها امروزه لحاظ خیلی ها را به خویش جلب نموده است زیرا حتی با داشتن یک موبایل اندروید معمولی هم میتوان از این تجهیزات بهره برد هر مورد از این نرم افزار ها نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند و نسبت به تخفیف های جان دار در آن میان عموم محبوبیت دارااست.
برای دریافت کد تخفیف اسنپ فود کلیک کنید
اسنپ فود و پیشنهاد خوراک در کشور ایران
نرم افزار توصیه طعام - اسنپ فود
پیشنهاد آنلاین طعام با نرم افزار اسنپ فود
در اسنپ فود شما می‌توانید توصیه خوراک را بر حسب قربت به جای یا این که رستوران های دور و بر خویش به راحتی اعمال دهید، در‌این اپلیکیشین میتوانید روند محتلف توصیه تا تحویل طعام را دنبال نمایید و در‌حالتی که برحسب رخداد شما نشانی را اشتباهی وارد کرده باشید، میتوانید با تامین وب سایت تماس گرفته و نشانی را تغییر و تحول دهید. اسنپ فود برای مشتریان در زمان به کار گیری از این اپلیکیشین، کد های تخفیف پیشنهاد خوراک ارسال می نماید.

قسمت دیگر این نرم افزار که حدودا مشتریان خاص خویش را داراست فود پارتی میباشد که غذاهای رستوران های متعدد را با تخفیف ویژه ارائه میدهد، اما این غذاها نسبتاً در تعداد محصور می باشند. بها، چگونگی و طریق ارسال سه عاملی میباشد که در تعیین نرم افزار مطلوب و تبعا گزینش رستوران بسیار موءثر میباشد.

شاید بخواهید بخوانید: رستوران های ارزش مطلوب طهران


پلتفرم دیدو فود پاسخ آحاد نیازهای شماست
پیشنهاد آنلاین طعام | نرم افزار دیدو
توصیه آنلاین طعام با نرم افزار دیدو فود
هر روزه بخش اعظمی از اشخاص برای صرف نهار و شام به رستوران یا این که کافه مراجعه می نمایند. اکنون قوانینی را در حیث بگیرید که بتوان در آن به راحتی وتنها با به کار گیری از تلفن همراه هوشمند در سریع ترین مجال ممکن شایسته ترین رستوران و کافه که مجاورت شما می‌باشد را گزینش فرمایید. خوشبختانه نرم افزار دیدو اینگونه امکانی را در دست یوزرها خویش قرار داده میباشد.

پلت هیبت دیدو یک اپ به طور کامل اهل ایران با غرض ساخت و ساز یک کانال جامع برای معرفی رستوران ها و غذاها آغاز به فعالیت کرده و تا حد قابل توجهی میتواند نیازهای یوزرها خویش دراین باره برطرف نماید.

یوزرها میتوانند با نصب این نرم افزار روی موبایل، رستوران های فضا خویش را به راحتی سرچ نمایند و شایسته ترین آنان را تعیین نمایند. نرم افزار دیدو قوانینی مهیا کرده که لذت پیشنهاد طعام و گزینش رستوران با تکنولوژی های تازه مانند حقیقت مجازی (VR)و حقیقت افزوده (AR) را بچشید.

نرم افزار فیدیلیو
پیشنهاد آنلاین خوراک با نرم افزار فیدیلیو
توصیه آنلاین طعام با نرم افزار فیدیلیو


ایلکیشن دیگری که بخش اعظمی از اشخاص از آن به مراد توصیه خوراک به کارگیری می نمایند، اپ فیدیلیو میباشد. نرم افزار فیدیلیو از سال 1386 فعال سازی شد‌ه‌است و به بیشتراز نسبتاً 5000 رستوران به کار خویش ادامه میدهد.یک نرم افزار که برای پیشنهاد خوراک یا این که آبمیوه یا این که گونه های خوراکی ها می‌توانید به آن مراجعه‌نمایید و بر روی تلفن همراه خویش آن را نصب کرده و از آن سود ببرید. ولی به جهت اینکه امروزه به انگیزه ازدحام های جانور در خطوط اینترنتی ممکن میباشد در هر مورد از این نرم‌افزار ها یک اشتباه پیش بیاید.



نرم افزار کاربردی پیشنهاد دلینو
نرم افزار پیشنهاد انلاین طعام - دلینو
پیشنهاد آنلاین عذا در نرم افزار دلینو
دلینو یکی‌از نرم افزار های پیشنهاد آنلاین طعام میباشد که کمکتون میکنه که مجاورت ترین رستوران های گوشه و کنار را پیدا نمائید و از آن پیشنهاد دهید و در حین معدود توصیه را اخذ نمائید. یک کدام از مزیت های دلینو اپلیکیشن بی آلایش و مخاطب پسندش میباشد که سبب میشه به آسانی از در بین غذاهای فضا خویش غذای متبوع رو گزینش نمایید.

قابل ذکر میباشد که دلینو الان در شهرهای طهران، کرج، قم، گرگان، یزد، بندرعباس، ارومیه، همدان و گنبد کاووس فعالیت می کند.



حمید سپیدنام دارای شهرت به مسترتیستر در حدود بیست سال میباشد که در حوزه اینترنت فعالیت می کند وی متولد منچستر میباشد. اصلیت مستر اردبیلی میباشد و بلندمرتبه گردیده مشهد و فعلا بومی طهران میباشد.
وی دهه میباشد که در زمینه ی رستوران ها برای عموم در صفحه ها اجتماعی مینویسد. نخسین بار با نشر عکس یک اختاپوس خرد که آن را در رستورانی تیست کرده بود ایده خویش را عملی کرد و با استقبال یوزرها مواجه شد و از آنجا متوجه شد که کار در حوزه طعام می‌تواند برای عموم دیدنی باشد.
مستر تیستر وارد رستوران‌های متفاوت سوای دعوت می گردد و گزارش‌هایی از تجربیات‌ طعام تناول کردن خویش تهیه و تنظیم می‌نماید. ایده ها مستر تیستر در امر چگونگی غذاهای یک رستوران و گزارش‌های وی در معرفی آن، در ارتقاء یا این که کاهش فروش یک رستوران اثر متعددی خواهد داشت. دنبال ‌کننده‌های این برگه، پیرو ایده ها مستر تیستر از یک رستوران به رستورانی دیگر می روند.
مسترتیستر ضمن طهران به بقیه شهر ها و مرزو بوم های فرنگی نیز مسافرت می نماید که خیر فقط در صنعت غذای آن شهر و سرزمین بلکه در صنعت توریسم آنجا نیز اثر بالقوه ای دارااست.
مسترتیستر اکنون وب سایت و نرم افزار خویش را فعال‌سازی نموده است که یوزرها به راحتی با سرچ کردن نام شهر ها ، بخشها ، نام رستوران ها و حتی نوع غذایی که دوست دارا‌هستند می‌توانند رستورانی که سفارش مستر میباشد را به راحتی پیدا نمایند و با خیال و خاطر شل خوشمزه ترین خوراک را تمایل نمایند و لذت ببرند.

شاید بخواهید بخوانید: فرق کافه قنادی با قنادی چیست؟


نرم افزار مستر تستر
نرم افزار پیشنهاد انلاین طعام - مستر تستر

نرم افزار توصیه انلاین طعام – مستر تستر



حمید سپیدنام دارای اسم و رسم به مسترتیستر یک‌سری سال میباشد که تیتر اینفلوئنسر در نصیب خوراک و رستوران را دارااست و چند سال میباشد در خصوص رستوران ها برای عموم در شبکه های عمومی می نویسد.

مستر تیستر وارد رستوران های متعدد می گردد و از چگونگی غذاهای آن رستوران گزارش تهیه و تنظیم میکند. در یک سری سال پیشین اینفلوئنسرهای قسمت طعام به شدت زیاد گردیده اند و ایده ها آن ها روی ترازو فروش رستوران ها اثر نهاده میباشد.
مستر تستر خلال شهر طهران به شهرستان ها و حتی کشورهای دیگه هم مسافرت میکند. در سال قبل مستر تستر نرم افزار و سایتی برای خویش راه‌اندازی نموده است که یوزرها در درون آن با سرچ کردن شهر و ناحیه میتوانند حیث مستر تستر رو در این زمینه ببینند.



چرا بایستی نرم افزار دیدو فود را برای پیشنهاد انلاین خوراک گزینش کرد؟
1.توصیه همواره همدم تخفیف در دیدو
در دیدو سیاست کاری بر مبنی دریافت کردن پول از مشتریان و مصرف کننده وجود ندارد و از این رو تفاوتش با نرم افزار های دیگر در‌این میباشد که حق خودش از این جریان را هواره تحت عنوان تخفیف به مشتری می‌دهد. یعنی شما مدام برای سفارشاتی که در نرم افزار دیدو فود اجرا میدید تخفیف های دست‌کم 10 درصدی خواهید داشت.

2.مشاهده با جزئیات و سه آتی قبلی پیشنهاد
اکران طعام بعه شکل AR-دیدو
اکران خوراک بعه شکل AR-دیدو


دیدو بر حاشیه های تکنولوژی عالم پیش می رود، از این رو با به کارگیری از قابلیت و امکان حقیقت افزوده ای که در نرم افزار درنظرگرفته شده، میتوانید غذاها را روی میز خویش در دفتر یا این که منزل به طور سه آینده ملاحظه کنید و آن‌گاه در شکل اعتقاد و باور از آن خوراک را توصیه دهید.



3.صرفه جویی در طول با دیدو
صرفه جویی در طی را با این نرم افزار دیدو تجارب فرمایید و شایسته ترین هایی را که به شما معرفی میگردد گزینش فرمائید. ولی عالی میباشد بگوییم که دیدو صرفا یک نرم افزار توصیه خوراک وجود ندارد بلکه یک نرم افزار رزرو کافه، رستوران و غیره میباشد که شما میتوانید احساس عالی یک شام یا این که ناهار را در رستوران گزینه عشق خویش سوای اتلاف وقت داشته باشید. چون شما برای این شغل میتوانید از گذشته این قابلیت را برای خویش آماده فرمایید که رزرو میز آیتم عشق و علاقه خویش را اجرا دهید، همان گونه که در صدر توضیح داده شد به انگیزه اینکه دیدو مجهز به حقیقت افزوده و حقیقت مجازی میباشد شما می‌توانید فضای ۳۶۰ رتبه رستوران پیشین رفتن ملاحظه کنید و حتی غذاهایش را به طور سه آتی مشاهده کنید و این یک مزیت نسبت به سایر نرم افزار های پیشنهاد طعام میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.