پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دیجی کالا چگونه دیجی کالا شد؟

انواع سقف هاي متحرك و ثابت

دیجی کالا چگونه دیجی کالا شد؟

۵ بازديد
ماجرا صورت‌گیری دیجی متاع به سال 1383 بر میشود و با دو اخوی به اسم‌های سعید و حمید محمدی شروع می گردد. این دو اخوی عشق و علاقه بسیار متعددی به عکاسی داشتند و برای همین قصد به خرید یک دوربین دیجیتال گرفته بودند. ولی داده ها کافی در این باره نداشتند. بدین ترتیب به کاوش در منابع و وب سایت‌های فارسی پرداختند. البته بعداز آنکه به تمام از یافت کردن مقاله فارسی بهتر در این مورد نامید شدند، به سراغ تارنما‌های دارای اعتبار فرنگی رفتند و بدین ترتیب بود که توانستند دوربین متبوع خویش را گزینش نمایند. اکنون فقط کاری که بایستی می‌کردند این بود که به خیابان جمهوری بروند و این دوربین را به طور حضوری بخرند. (متاسفانه آن روز ها دیجی‌کالایی در عمل عدم وجود تا بتوانند این دوربین را به طور آنلاین توصیه دهند.)

جرقۀ یک ایده تجاری
بعداز یه خرده پرس و جو، بالاخره یک دکان پیدا شد که سبک متبوع را داشته باشد. آن‌ها خرید خویش را از این دکان ایفا دادند و با خوشحالی به منزل آمدند. البته بعداز مدتی، متوجه یک زمینه نامطلوب شدند... خب، به هیچ وجهً چرا اینجانب این قصه را برای شما بازگو کنم؟ آن هم هنگامی که قادر خواهیم بود این روایت را از لهجه خویش آنان بشنویم:

پس از تعدادی روز به کارگیری، شم کردیم این دوربین انواع دارااست. نمی‌دانستیم گونه های فعالیت کجاست، البته تصاویر تصویب‌گردیده با مثال‌ عکس‌هایی که از این دوربین در وب چشم بودیم تفاوت داشت. پس از مدتی فهمیدیم چرا... نقص‌ به لنز دوربین مربوط می‌شد. لنز روی دوربین دست‌دوم و تعمیرشده بود.

این واقعه برای ما دو تجربیات با خویش داشت. یک تجربۀ نا مطلوب از خرید سنتی و یک تجربۀ خوشایند به خیال و خاطر اطلاعاتی که از روش وب حصول کرده بودیم. و این تجارب‌ها تبدیل به جرقۀ یک ایده تجاری برای ما شدند.

گفتگو با صاحبان تارنما دیجی جنس و نظارت عامل ها توفیق آن ها

بگذارید یکبار دیگر این سخن را به گویش خودمان برایتان بازگو کنم: هر یک‌سری عدم وجود یک مغازه دارای اعتبار برای آنان یک تجربه بد محسوب می شد، ولی به طور همزمان فهمیده بودند که ایجاد محتوای اثر گذار و باکیفیت چقدر قادر است به مشتری یاری دهد.

خب حال بیایید 1 سال در طول جلو برویم، یعنی سال 1385:

سال ۱۳۸۵ آغاز کردیم به پژوهش در حوزۀ دیجیتال و بنابراین، سبک تجاری دیجی‌فرآورده حول اساس انتقاد و پژوهش و فروش اینترنتی کالای دیجیتال صورت گرفت. ما می‌خواستیم هم زمان، هم به بالا رفتن سطح داده ها کاربر‌ خویش یاری کنیم تا بتواند مانند یک دارای تخصص کالاها را تحقیق کند، هم یک مغازه دارای اعتبار باشیم تا وی بتواند به طریق صحیح، اصولی و مدرن خرید خویش را ایفا دهد.

با این ایده، دیجی‌جنس با دسته محصولی تلفن همراه و دوربین عکاسی استارت به عمل کرد، با یک دسته خرد و کوشا و سخت کوش که مجموعاَ هفت نفر بود. شغل را در سوئیت اداری اخوی بزرگترمان در خیابان سعدی آغاز کردیم و 1‌سال در آنجا شغل داشتیم. در‌این دوران شاهد آن بودیم که به ندرت و با خدمت‌های متفاوتی که هر روز ارائه می‌دادیم، بازدید وب سایت بالا می رفت و استقبال بیشتری از دیجی‌محصول میشد.

قصه یک تجارت که با معجزۀ ساخت‌و‌ساز محتوا نجات پیدا کردحتما بخوانید: قصه یک تجارت که با معجزۀ ساخت و ساز محتوا نجات پیدا کرد

ولی دیجی متاع چه‌طور چیره شد؟
حمید محمدی در همین رای زنی (در سال 92) گفته میباشد که بیش تر از 85% از خرده فروشی‌های بازار آنلاین کشور‌ایران از روش دیجی‌متاع اجرا می گردد. هفته‌طومار اکونومیست نیز (پاره ای بعداز این گفت‌و‌گو) بها وبسایت دیجی‌جنس را به طور تقریبً هم اندازه 150 میلیون دلار برآورد نموده است (توصیه میکنم نمودار اکونومیست در زمینه ی قیمت کمپانی‌های اینترنتی کشورهای گوناگون را از دست ندهید. همینطور بد وجود ندارد بدانید که کافه بازار و آپارات در‌این نمودار رده دوم و سوم را دستیابی کرده‌اند.) ولی خویشِ برادران قصه ما داعیه دارا‌هستند که قیمت کمپانی آنان بیشتراز اینهاست. ولی مساله ما درین نوشته‌ی‌علمی، بها دیجی‌فرآورده وجود ندارد، بلکه می خواهیم ببینیم چه طور توانسته میباشد تحت عنوان یک بیزنس اینترنتی تا این حد برنده فعالیت نماید.

دیجی فرآورده چه گونه از یک دسته 7 نفری به یک کمپانی با بیشتراز 1000 کارمند تبدیل شد؟

پس چنانچه شما هم کنجکاو می‌باشید بدانید که درین دهه دیجی‌جنس با چه رویکردی توانسته از یک تیم هفت نفری تبدیل به مطرح ترین تارنما دادوستد اینترنتی کشور‌ایران با بیشتراز 1000 نیروی کار خواهد شد، با ما یاور باشید تا نگاهی به استراتژی‌ بازاریابی دیجیتال آن ها بیندازیم و لحاظِ خویش این دو اخوی را در ارتباط با آن بشنویم.

استراتژی کلی دیجی متاع
پیش از هر چیز خوب میباشد نگاهی کلی به راه تجاری دیجی جنس داشته باشیم. برای این خواسته توصیه می کنم به سراغ رای زنی‌ وبسایت Forbes با این دو اخوی برویم. در بخشی از این مذاکره، راه و روش کلی تارنما دیجی‌مال به خیر و خوبی نقل شده میباشد:

غرض ما داشتن یک اینترنت‌تارنما با داده ها کبیر و نقدهای بدون نقص از تولیدات الکترونیکی، و در کنار آن، ارائه یک تجارب خرید عالی به مشتری بود. ایده این بود که ترکیبی از تارنما‌های CNET و Amazon داشته باشیم. درنگ می‌کردیم ما یحتاج میباشد هر دو سبک تجاری در دیجی‌متاع پیاده خواهد شد، زیرا که هر دو از اشتباهات بدون شوخی اهل ایران‌ها محسوب می‌شدند.

در‌این نوشته‌ی علمی همینطور اورده شده که دیجی‌متاع وقتی پا به عرصه وب گذاشت که اهل ایران‌ها با ایدۀ شفافیت، رجوع هزینه، و رسیدگی صحیح تولید ها بیگانه بودند و غرض از فعال‌ساز‌ی آن، تولید تغییر تحول در‌این محیط بوده میباشد. فکرمی‌کنم این توضیحات برای نماد دادن راه اساسی دیجی‌فرآورده حقیقتاً کافی باشد. به خصوص این نکته که دیجی‌جنس در واقعیت ترکیبی از ایده‌های دو تارنما CNET (که به طور تخصصی به رسیدگی کالاها می پردازد) و Amazon (اصلی ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عالم) بوده میباشد. در نقطه نهایی نیز بد وجود ندارد دقت شما‌را به شعار این مجموعه یعنی پژوهش، تعیین و خرید مال جلب کنم.

مجموع آنچه بایستی در ارتباط با بازاریابی ویروسی بدانید!قطعا بخوانید: کل آنچه بایستی در ارتباط با بازاریابی ویروسی بدانید!

محتوای اثرگذار و جامع
خب، ما مدام به شما در ارتباط ایجاد محتوا و اهمیّت آن گفته‌ایم. ولی در حالتی که هنوز هم کلام ما‌را اعتقاد ندارید، قطعاً سخن‌های حمید محمدی قادر است لحاظ شما‌را عوض نماید:

او‌لین مرحله، پباده سازی سبک تجاری دیجی‌متاع و پیشرفت آن با دقت به حالت مرزو بوم و مخاطبان بود. در بالا بیشتر به ساخت محتوای بی نیاز و اثرگذار به گویش فارسی پرداختیم که منجر جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان به وبسایت شد. شاید بتوان اذعان کرد ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی و بی‌طرفانه، که آیتم استقبال یوزرها هم قرار گرفت، مهم ترین عاملی بود که دیجی متاع را به حالت چیره مدرن مجاورت کرد.

هم اکنون بیایید به نقش محتوا در دیجی‌کالای امروز نگاهی داشته باشیم. هنگامی که به تارنما این موسسه رمز می‌زنید، (ضمن خصوصیات و توضیحات تولید ها) با بخشی به اسم مجلۀ دیجی متاع روبرو میشوید. با ورود به‌این نصیب شما میتوانید جدیدترین خبر‌ها روز جهان در مورد دانش، فناوری و سرگرمی را دنبال نمایید، به خوندن مطالب آموزشی بپردازید یا این که حتی با مطالعۀ مطالب مشغول‌کننده یه خرده وقت بگذرانید. همینطور دو قسمت ویژه به اسم‌های دیجی جنس کست و دیجی جنس تی او نیز درین نصیب از وبسایت وجود دارا‌هستند که مرتبط با پوشه‌های صوتی و تصویری می گردند.

اما، با وجود تک تک این نصیب‌های متفاوت، هنوز هم انتقاد و رسیدگی فرآورده اهمیّت خویش را در استراتژی دیجی‌جنس نگهداری نموده است و شما از روش دیجی مگ میتوانید در زمینه ی محصول ها گزینه عشق و علاقه خویش داده ها بیشتری استخراج نمائید.

نگاهی به اهمیّت ساخت محتوا برای وبسایت دیجی جنس

این چیزی میباشد که درباره نصیب ویدئویی دیجی‌محصول در صفحۀ درباره ما این وب سایت درج شده میباشد:

دیجی‌مال در سال 1390 با راه‌اندازی "رسانه تصویری دیجی‌فرآورده" یا این که DigiKala TV برای نخسین بار در میهن ساخت و ساز و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در مورد معرفی و انتقاد و تحقیق جدیدترین کالاهای دیجیتال و رشته‏‌آوری‏ های این حوزه را استارت کرد. مقصود از ایجاد این ویدئوها ساخت و ساز امکانی برای یوزرها جهت پژوهش ظریف‌خیس همگی بعدها و خصوصیات فرآورده و صورت‌گیری تصویری ظریف‏‏‌خیس از کالاها و تکنولوژی‏ های این حوزه بود. اینک این قسمت یک کدام از دوست داستنی‏‌ترین سرویس ها دیجی‌محصول میباشد، از این رو ساخت محتوای تخصصی کیفیت بالا و استانداردهایی بالاتر از پیشین یکی راهبردهای مهم دیجی‌فرآورده محسوب می‏‌خواهد شد.

حالا بیایید نگاهی هم به عمل دیجی محصول در کانال‌ اجتماعی اینستاگرام بیندازیم. نکته جذاب دراین باره آن میباشد که‌این تارنما (به مکان یک ورقه)، تعدادی ورقه قانونی متفاوت در‌این کانال‌ برای خویش شیوه انداخته میباشد. یکی‌از این صفحه ها تنها به خبرها تارنما مهم دیجی‌مال در اینستاگرام تخصیص دارااست و بیشتراز 200 هزار دنبال‌کننده داراست. یک برگه دیگر هم وابسته به مجلۀ دیجی‌مال در اینستاگرام میباشد، با بیش تر از 60 هزار دنبال کننده.

نظارت یک تنوع انکرتکست عالی برای بهینه سازی اثر گذار و مطمئنحتما بخوانید: پژوهش یک تنوع انکرتکست بهتر برای seo مفید و مطمئن

سرویس ها نمونه‌زدنی و هواخواهی کار کشته
اولی باری که از دیجی مال خرید کردید را به حافظه دارید؟ به شخصه خرید نخستین خویش را عالی به حافظه دارم. زمانی که بسته را از پیک اخذ کردم، اولی چیزی که اعتنا من را به خویش جلب کرد، چگونگی بسته‌بندی بود. با به عبارتی نگاه نخستین، خیالم از بابت اصل بودن فرآورده شل شد و دیجی‌متاع به طور قانونی پشت گرمی مرا بدست آورد. هنگامی مطمئن میباشید که کالای شما اصل میباشد، دیگر حتی با پرداخت پاره ای پول بیشتر هم نقص‌ نخواهید داشت.

البته مطمئناً تنها ضمانت اصل بودن محصول وجود ندارد که دیجی‌محصول را از اکثری از مغازه‌های آنلاین دیگر متمایز می‌نماید:

مزیت‌های خرید از دیجی‌متاع نسبت به خرید سنتی زیاد میباشد، برای مثال این مزایا می‌قدرت به خرید آگاهانه از روش مقایسه و پژوهش تولیدات، سهولت در خرید، تضمین هفت روز رجوع محصول، ضمانت اصل بودن متاع، ضمانت شایسته ترین ارزش، حمل مجانی و پرداخت در محل، تنوع بالای کالا، طرح‌های فروش ویژه روزمره با تخفیف‌های قابل‌مراعات، خدمت بدون پول ارسال کادو و ارائه سرویس ها حتی‌در روزهای تعطیل اشاره نمود.

دیدنی میباشد بدانید که طبقه همکف در محل کار مهم دیجی‌فرآورده کاملا به کارها مشتریان تخصیص داده گردیده است. در‌این طبقه، مشتریان میتوانند محصول ها مرجوعی خویش را به طور حضوری با دیگر تولیدات این دکان ردوبدل نمایند. همینطور، این طبقه به کامپیوترهایی مجهز گردیده‌است که از روش آنان می‌اقتدار به جستجوی تولیدات در وب سایت دیجی‌مال و تحقیق در زمینه‌ی آنان پرداخت.

کارگر دیجی محصول پیرو ارائه شایسته ترین سرویس ها به مشتریان خویش می‌باشند

ولی اینجانب هیچ گاه داعیه نمیکنم که سرویس ها این موسسه بی نقص میباشد. حتی دفعاتی را به خاطر دارم که خویش اینجانب یا این که دوستانم بابت موضوعی از این موسسه ناراضی بوده باشیم. ولی با این وجود میدانم که در کشور‌ایران به مشقت می‌اقتدار فروشگاهی مطمئن‌ همانند دیجی فرآورده پیدا کرد (چه آفلاین و چه آنلاین).

چگونگی اثبات و دائمی
مسائل مهمی مانند سبک بیزنس و همینطور تجارب مشتری وجود دارااست که در کشور ایران نادیده گرفته می گردد. ساخت‌و‌ساز مارک در طی فرصت و با عملکرد فراوان ممکن گردد؛ شما بایستی سرویس ها مطلوب به مشتریان ارائه دهید و تجارب نیکی برای آنان تولید فرمائید تا به گذر زمان مجال، مارک شما در ذهن آن ها به یادماندنی گردد.

فراموش نکنید که مساله چگونگی (چه در ساخت محتوا و چه در سرویس ها) یک مساله وقت گیر‌مقطع میباشد و فارغ از داشتن ثبات، هیچ شرکتی نمی‌تواند اتکا مشتریان را به خویش جلب نماید. در واقع، این مهم ترین کلید توفیق دیجی‌متاع محسوب میشود. این دکان از به عبارتی آغاز تمرکز خویش را بروی ارائه شایسته ترین سرویس ها به مشتریان نهاده و هرگز از سعی خویش برای بهبود تجربۀ آنان دست نکشیده میباشد.

بسط مداوم و نرم افزار‌ریزی گردیده
اکنون بیایید نگاهی به سیر گسترش دیجی مال در حین سال جاری‌ها داشته باشیم. این مجموعه، در بالا عمل خویش را با ارائه سرویس ها در طهران استارت کرد و با گذر فرصت و استخراج تجربۀ بیشتر، به ندرت شهرهای دیگر را نیز ذیل پوشش قرار اعطا کرد. اینک نیز تولید ها خویش را به تک تک کشور‌ایران ارسال می‌نماید. نکته مهمی که در زمینۀ سیر توسعه و گسترش این موسسه می بایست به آن دقت نمائید، این میباشد که دیجی‌متاع با تمرکز در مسیر خویش پیش رفته و تنها هنگامی شغل خویش را بسط داده، که از مکان پای خویش مطمئن بوده میباشد.

در یک‌سری سال قبلی، ما در درحال حاضر تشکیل داد زیرساخت‌ها و توسعه و گسترش بودیم و عملاً قابلیت و امکان جواب دادن به وسعت عظیمی از درخواست‌ها را نداشتیم. تبلیغات نداشتیم و در اصلً فرصت آن هم برای ما فرا نرسیده بود؛ البته فعلا شم میکنیم این زیرساخت‌ها ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند و در اکنون پیشرفت شغل‌های خویش چه به حیث تیم‌های محصولی نو و چه به حیث وسعت عمل هستیم.

استراتژی دیجی جنس از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتالی جنس عوض شده میباشد.

دیجی‌فرآورده در بالا بر روی فروش کالای دیجیتال تمرکز داشت. این مغازه شغل خویش را با فروش دوربین دیجیتال و موبایل تلفن همراه استارت کرد و کاسه مدتی کمتر از یک‌سال، دستۀ لپ‌تاپ و کامپیوترهای جیبی نیز به تولیدات آن اضافه شد. (در آن مجال تبلت‌ها و گجت‌های هوشمند هنوز به صورت دور از شوخی وارد بازار نشده بودند.) آن‌گاه (و این بعدِ مهمی میباشد) هنگامی که مدیران آن از بضاعت خویش برای گسترش مطمئن شدند، معنای اسم دیجی‌فرآورده، از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتالی فرآورده تغییر تحول پیدا کرد تا بتواند در مورد‌های دیگری به عنوان مثال اثاثیه خانگی، زیبایی و سالم، فرهنگ و تمدن و هنر، ورزش و سرگرمی، مامان و نوباوه، و ابزار و اثاثیه خودرو نیز عمل داشته باشد. همینطور، یک تکان دیگر دیجی‌متاع برای توسعه و گسترش فعالیت خویش، عرضه نرم افزار اندروید و iOS بوده میباشد تا بتواند خدمت‌دهی خویش را حتی پهناور‌خیس هم بکند.

تجارب کاربری سرازیر و لذتبخش
وقت آن رسیده که مقداری هم در زمینه ی پباده سازی رابط و تجربیات کاربری (UX) و اهمیّت آن در دیجی‌جنس کلام کنیم. از هنگامی که به خیال و خاطر دارم، دیجی‌متاع پباده سازی معمولی و پاک خویش را (با وجود کل سر وصدا‌‌کاری‌هایش) محافظت نموده است. این مجموعه مدام تلاش کرده که تا مکان ممکن مسیرها و فرآیندها را برای مشتریان خویش بی آلایش نماید و طرق بهتری برای خرید به آن ها ارائه دهد. ولی شاید این تجارب کاربری هنوز اختلالهایی داشته باشد، البته گشوده هم شکی وجود ندارد که کوشش مجموعه‌ پباده سازی این مجموعه، دستکم در جمهوری اسلامی ایران، نمونه‌زدنی میباشد. تردید ندارم که‌این مجموعه به صورت مرتّب درگیر پژوهش کردار یوزرها وبسایت و نرم افزار دیجی‌کالاست تا بتواند نیازها و مراد‌های آنها‌را به صحت شناسایی و تجربیات کاربری آنها‌را بیشتراز پیش با صرفه‌سازی نماید.

نگاهی به تجارب کاربری نرم افزار دیجی فرآورده برای اندروید و iOS

بگذارید یک مثال برای شما بیاورم. همانگونه که تا قبل از این هم گفتیم، دیجی متاع اکنون تولیدها بسیار متنوعی را به یوزرها خویش ارائه می دهد. ولی با اینحال تولیدات و مجموعه‌بندی‌های مختلف آن به گونه ای تهیه شد‌ه‌است که هم تماماً در دسترس باشند و هم بتوان به راحتی از آن‌ها به کار گرفت. برای اینکه عالی خواسته منرا متوجه گردید، سفارش میکنم که مقداری در گروه‌بندی این موسسه برای موبایل‌های تلفن همراه ظریف گردید:

نگاهی به مجموعه بندی های دیجی متاع و اهمیّت تجربیات کاربری در وبسایت این موسسه

بازاریابی دهن به دهن چیست و چه طور در آن برنده شویم؟به طبع بخوانید: بازاریابی دهن به دهن چیست و چه‌طور در آن چیره شویم؟

طرح‌های وفاداری مشتری
برای داشتن یک بیزنس با ثبات، مشتریانِ با مسئولیت اهمیّتی حیاتی دارا‌هستند. دیجی‌فرآورده نیز به خیر و خوبی از این مسئله مطلع میباشد و با استعمال از طرح‌های متفاوت عملکرد کرده خیر فقط مشتریان فعلی را بیش تر از پیش به خویش دارای تعهد کند، که مشتریان (یا این که عالی میباشد بگوییم دوستداران) جدیدی هم برای خویش دست و پا نماید. دیجی‌بن بی آلایش‌ترین مثال از این کار‌هاست. یک بن تخفیف به بازه محصور که با خرید از دیجی‌فرآورده به شما وابستگی می گیرد.

نگاهی به شیوه های دیجی متاع برای بدست آوردن مشتریان دارای تعهد

یک آیتم دیگر نیز پیشنهادهای شگفت‌انگیز این موسسه میباشد که به صورت مداوم بروزرسانی میشوند و معمولاً منجر می شوند یوزرها هر روز بدین وب سایت رمز بزنند. (بد وجود ندارد بدانید که‌این پیشنهادها از روش کانال‌های اجتماعی نیز به اگاهی مخاطبان می‌رسند.) نکته جذاب دراین مورد آن میباشد که دو تا از این پیشنهادات، تنها به اعضای تارنما اکران داده میشود و این یک پاداش بهتر برای عضویت در دیجی‌کالاست. عدم اکران این دو توصیه، در غایت آنقدر بد وجود ندارد که بخواهید تصور کنید دیجی‌محصول شمارا از چیزی محروم کرده، ولی به راحتی قادر است علت کافی برای تصویب‌اسم را به اکثری از بازدیدکنندگان تارنما بدهد.

شیوه های دیگری که این موسسه برای دارای مسئولیت کردن یوزرها به مارک خویش اتخاذ کرده، برگزاری مسابقات متفاوت و ارائه تخفیفات زمان‌ای میباشد. بنابراین خیر فقط دیجی محصول فروش بالای خویش را ضمانت می‌نماید، بلکه مطمئن می‌گردد یوزرها به‌این راحتی‌ها آن را فراموش نخواهند کرد.

تبلیغات دیجی متاع
در غایت، بد وجود ندارد در شرایطی که نگاهی به تبلیغات دیجی جنس نیز داشته باشیم. ولی از استارت تبلیغات این موسسه یک‌سری سال بیشتر نمی‌گذرد. البته در‌این زمان یک کمپین بسیار وسیع را رئیس کرده و از روش رسانه‌های متفاوت تلاش نموده با یوزرها وب و اما انسان‌های سنتی راجع به باشد. امروزه دیگر بنرهای تبلیغاتی این مجموعه را می‌قدرت در هر سایتی (به جز وب سایت ما) روئت کرد. به علاوه، بیلبوردهای شهری، تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و ... نیز از راهکارهای آن برای دسترسی به مشتریان آفلاین میباشد. ولی تمامی اینها به کنار، دیجی مال یک شیوه تبلیغاتی معمولی دیگر هم دارااست: هزاران باکس پیشنهاد روزمره این مجموعه که اسم دیجی‌محصول روی آن‌ها چشم میشود.

نگاهی به نحوه های تبلیغاتی کمپانی دیجی مال برای جذب یوزرها

میخواهیم کاری کنیم که خیر صرفا یوزرها حرفه ای وب، بلکه بقیه یوزرها نیز به طور اینترنتی خرید نمایند و ما بتوانیم سرویس ها خویش را به عوام مردم عرضه کنیم. در واقع تلاشمان این میباشد که فرایند گذار از خرید سنتی به خرید اینترنتی را سرعت بخشیم.

حالا بیایید به تبلیغات این مجموعه نگاهی بیندازیم. در وب لاگ نوین، ما مقاله ها بخش اعظمی در مورد با روانشناسی در بازاریابی برای شما منتشر کرده‌ایم. در حین این مقاله‌ها توضیح داده‌ایم که چرا تاکید روی نکاتی همانند راحتی، لذت و سرعت می تواند در کاهش خوف مشتری در خرید اثر داشته باشد. دیجی محصول نیز در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خویش از شعار "خرید باذکاوت سریع خیس میباشد" به کارگیری کرده تا بر روی فاکتور سرعت (و اما خرید رند که یعنی تعیین مدبرانه) تاکید نماید و بنابراین فرهنگ وتمدن خرید آنلاین را بیشتر اشاعه دهد. بی‌شک این تبلیغات اثر خویش را بر روی عوام مردم داشته میباشد. به این دلیل که در او‌لین نگاه برای شما پرسش پیش میاید که مراد از این تصویر و شعار چیست و در فیض، اسم دیجی‌مال در ذهنیت شما میماند. اما می‌پندارم تاکید بر روی راحتی و لذت نیز می‌توانست در ابتدا رفتن بازدهی این تبلیغات اثر گذار باشد.

نگاهی به بیلبورد دیجی محصول و شعار تبلیغاتی این مجموعه

حرف آخری
ما شک وتردید نداریم که دیجی‌فرآورده در چندین سال آتی، فرآیند رو به رویش خویش را محافظت خواهد کرد و به ندرت مقبول اکثریت عموم واقع می شود. برهان این زمینه معمولی میباشد. خرید اینترنتی بسیار معمولی‌خیس، سریع‌خیس و مطمئن‌خیس از خرید سنتی میباشد. در سود، با سپری شد مجال قرار میباشد اشخاص بیشتری با خوف خویش در این مورد روبرو شوند و به خرید اینترنتی روی بیاورند. و هنگامی این واقعه بیافتد، دیجی‌متاع یک کدام از تعیین‌های مهم (یا این که حتی فقط گزینش) آنان خواهد بود.

اما، این برای شما هم خبر چندان بدی وجود ندارد. چرا؟ زیرا دیجی‌محصول بنابراین مسیر را برایتان هموار نموده است و سبب گردیده اتکا عموم به خرید آنلاین جلب خواهد شد. و این یک مجال برای شماست تا با ترکیبی از استراتژی اصولی، سرویس ها خوب و ساخت محتوای مرتبط، بخشی از بازار آنلاین را از آن خویش فرمائید و در وقت گیر‌زمان تحت عنوان یک دکان دارای اعتبار شناخته گردید.

بازرسی موردی سئوی کلاه سپید: چه طور سکو یک گوگل را به دست آوریم؟قطعا بخوانید: رسیدگی موردی سئوی کلاه سپید: چه گونه مرتبه یک گوگل را به دست آوریم؟
برای تخفیف اولین خرید دیجی کالا روی این لینک کلیک کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.